کد خبر : 30997 / /
/

مرگ شوکه کننده 18 زن و مرد همدانی | ماجرا چیست ؟

مدیر روابط عمومی اداره‌کل پزشکی قانونی استان همدان ضمن هشدار جدی افزایش گازگرفتگی در استان، از مرگ دو چاه‌کن در شهر صالح‌آباد شهرستان بهار خبر داد.

مرگ شوکه کننده 18 زن و مرد همدانی | ماجرا چیست ؟

علیرضا صارمی در توضیح این خبر اظهار کرد: روز گذشته دو مرد ۲۱ و ۴۲ ساله در روستای صالح‌آباد شهرستان بهار در زیرزمینی مشغول کندن چاه آب بودند که برای استفاده از دستگاه پیکور چاه‌کنی موتور برق روشن می‌کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه این دستگاه پس از روشن شدن، گاز منواکسیدکربن تولید و موجبات مرگ این دو فرد را که یکی داخل چاه و دیگری در زیرزمین بوده فراهم می کند.

صارمی با اشاره به این که در 8 ماه امسال ۱۱ مرد و ۷ خانم در مجموع ۱۸ نفر در استان همدان دچار گازگرفتگی شده‌اند، خاطرنشان کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۶ مرد و یک خانم در مجموع 7 نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شده بودند.

وی با اشاره به افزایش تقریباً دو و نیم برابری آمار گازگرفتگی در هشت ماهه امسال‌ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، مطرح کرد: بیشتر مرگ های ناشی از مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در نیمه دوم سال و به ویژه در فصل زمستان اتفاق می افتد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.