کد خبر : 47119 / /
/

قتل اشتباهی مرد بی‌گناه به پسر کینه ای | ماجرا چه بود ؟

جوانی که به‌دنبال اختلاف با یک آرایشگر در شهرستان فراشبند استان فارس، مردی بی‌گناهی را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

قتل اشتباهی مرد بی‌گناه به پسر کینه ای | ماجرا چه بود ؟

 هشتم آبان‌ماه امسال جنایت هولناکی در آرایشگاهی در شهرستان فراشبند استان فارس رخ داد. آن روز جوان آرایشگری در آرایشگاه خود سرگرم کار بود که یک خودروی وانت پراید با 3سرنشین مقابل آرایشگاه توقف کرد. پسر جوانی پس از پیاده شدن از پراید، کلت کمری خود را به سمت آرایشگاه نشانه رفت و شروع به تیراندازی کرد. گلوله‌های شلیک شده از کلت کمری پس از عبور از شیشه مغازه به مرد آرایشگر و فردی 40ساله که مشتری آرایشگاه بود و روی صندلی نشسته بود برخورد کرد. مشتری بی‌گناه در این حادثه جانش را از دست داد و صاحب آرایشگاه نیز مجروح شد و عامل تیراندازی و 2 همدستش پا به فرار گذاشتند.

به‌دنبال این حادثه، تیمی از مأموران پلیس راهی محل جنایت شدند و تحقیقات آغاز شد. صاحب آرایشگاه در همان تحقیقات اولیه هویت ضارب را فاش کرد و گفت که او جوانی 19ساله است که از مدتی قبل با او دچار اختلافات شخصی شده بود. با اطلاعاتی که این مرد در اختیار پلیس قرار داد، تحقیقات برای دستگیری قاتل و 2همدستش آغاز شد تا اینکه مخفیگاه قاتل 19ساله و همدستانش در شهرستان فیروزآباد از توابع استان فارس شناسایی شد.

سرهنگ کرامت الله برومندی، فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند با بیان این خبر گفت: تیمی از مأموران با دریافت نیابت قضایی راهی این محل شدند و بعد از محاصره آنجا موفق شدند قاتل و همدستانش را در کمتر از 40روز پس از جنایت دستگیر کنند. به‌گفته وی، در بازرسی مخفیگاه قاتل یک قبضه اسلحه کلت کمری که در صحنه درگیری مورد استفاده قرار گرفته بود کشف شد و متهمان علت و انگیزه خود از این اقدام را اختلافات شخصی با مالک آرایشگاه عنوان کردند و پرونده آنها در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.