کد خبر : 42081 / /
/

بازداشت 4 زورگیر قمه به دست در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 4 نفره‌ای که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری تلفن همراه شهروندان در شهر اصفهان می کردند خبر داد.

بازداشت 4 زورگیر قمه به دست در اصفهان

حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت چندین نفر از شهروندان اصفهانی مبنی بر زورگیری گوشی تلفن همراه آنان توسط چند جوان مسلح به سلاح سرد   موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و جمع‌آوری آثار و ادله لازم و با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی هویت سارقان که ۴ جوان بودند را به دست آورده و با رصد هوشمندانه خود مخفیگاه آنان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

ترکیان بیان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته دستگیر شده هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند به ۱۵ فقره زورگیری گوشی تلفن همراه اقرار کردند که برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش اموال به سرقت رفته بالغ بر یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال است.

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه از این باند ۲ دستگاه موتور سیکلت مسروقه، تعدادی سلاح سرد شامل قمه قداره و اسپری فلفل کشف شد، گفت: سارقان ۲ مالخر و ۲ نفر رابط بین خود و مالخران را به کارآگاهان معرفی کردند که این افراد نیز شناسایی و در عملیاتی ویژه و ضربتی دستگیر و با تکمیل شدن تحقیقات، تمامی متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.| رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.