کد خبر : 44186 / /
/

بازداشت 3 سارق که ماهیگران را عاصی کرده بودند

رئیس پلیس شهرستان آبادان، از دستگیری عاملان تخریب پایه های بتنی برق، حین سرقت سیم وهمچنین سارقان قایق های ماهیگیری در اروندکنار خبر داد.

بازداشت 3 سارق که ماهیگران را عاصی کرده بودند

سرهنگ کیومرث کشوری، رئیس پلیس آبادان در تشریح این خبر گفت: در راستای برخورد با سارقان و افزایش احساس امنیت در سطح شهر اروندکنار، طرح ویژه برخورد با سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود؛ ماموران انتظامی کلانتری 20 اروند با حضور فعال و اثر بخش خود در سطح حوزه استحفاظی و کنترل مناطق جرم خیز با هوشمندی و تیز بینی به منظور برقرای امنیت و آرامش شهروندان، 3 نفر سارق را حین تخریب پایه های بتنی برق وسرقت سیم مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و ابزارآلات سرقت همراه با مقادیری سیم مسروقه از متهمان در صحنه جرم کشف وضبط گردید.

سرهنگ کشوری از دستگیری 2 سارق قایق های ماهیگیری و کشف 2 دستگاه موتور قایق در عملیات دیگر ماموران پلیس خبر داد و در این زمینه گفت: پرونده قضایی علیه سارقان تشکیل و سایر اقدامات قانونی در حال انجام است.

رئیس پلیس شهرستان آبادان در پایان گفت: از عموم شهروندان درخواست می کنیم اصول و تمهیدات لازم و هشدارهای پلیس را در مورد پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش کنند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.