کد خبر : 46753 / /
/

اگر قصد طلا خریدن دارید ، این مطلب را از دست ندهید | پیش‌بینی مهم درباره قیمت طلا

به گفته یک فعال بازار طلا، قیمت سکه و طلا از ماه آینده صعودی خواهد شد.

اگر قصد طلا خریدن دارید ، این مطلب را از دست ندهید | پیش‌بینی مهم درباره قیمت طلا

محمدولی عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با ابراز امیدواری به آینده بازار طلا گفت: با توجه به اینکه به پایان سال میلادی و سپس شمسی نزدیک می شویم، حجمی از تقاضا وارد بازار خواهد شد که این باعث می‌شود قیمت طلا ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش پیدا کند.

به گفته این عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران از دی ماه تا نیمه اسفند بازار طلا قیمت‌هایی را جدای از ارقام امروز خواهد دید.

محمدولی قیمت کنونی انس جهانی را هم منطقی نمی‌داند و در این باره اظهار می‌کند: این رشد برای انس جهانی هم اتفاق خواهد؛ افتاد موسسات مالی طلا را یک رقیب برای خودشان می‌بینند چون به دنبال جذب مشتری هستند اجازه نمی‌دهند انگیزه مردم به سمت سرمایه‌گذاری در طلا برود به همین دلیل قیمت طلا رشد آنچنانی نداشته است در غیر این هر انس الان باید بین ۲۳۰۰ تا ۲۴۰۰ دلار می‌بود.

وی معتقد است هنوز زمان رشد انس جهانی آغاز نشده است ما در دی ماه شاهد طلای ۲۰۶۰ دلاری خواهیم بود.

این عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا طلا برای سرمایه‌گذاری در شرایط کنونی مناسب است نیز می‌گوید: به دلیل سرعت تبدیل به ریال و حاشیه امن بالاتر، بهترین بازار برای حفظ سرمایه مردم طلا است./ اقتصادآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.