کد خبر : 46442 / /
/

سقوط وحشتناک درخت روی دانش آموزان دبستانی | 2 دانش آموز آسیب دیدند

سقوط درخت بر روی دانش آموزان دو مصدوم برجا گذاشت که آنها به بیمارستان مستقل شدند.

سقوط وحشتناک درخت روی دانش آموزان دبستانی | 2 دانش آموز آسیب دیدند

رسول صلاحی در گرگان رئیس بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس با اشاره به حادثه برای چند دانش‌آموز اظهار داشت: امروز 2 دانش‌آموز پسر دبستان شاهد شهر مینودشت که براثر این حادثه دچار مصدومیت شده بودند به بیمارستان مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه در اردوی دانش‌آموزان 2 دانش‌آموز دچار حادثه شدند، تصریح کرد: یکی از مصدومان با تشخیص آسیب‌های مغزی و دیگری شکستگی پا به بیمارستان مطهری گنبدکاووس انتقال یافتند.

رئیس بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس تصریح کرد: 2 دانش‌آموز پس از مداوای اولیه در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهرستان مینودشت، برای  ادامه درمان به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه مراحل درمانی در بیمارستان درحال انجام است، افزود: یکی از دانش آموزان از ناحیه پا و دیگری از ناحیه سر دچار آسیب شده‌اند.

صبح امروز دانش‌آموزان پسر دبستان شاهد شهر مینودشت به اردوی در عرصه‌های جنگلی مینودشت برده شدند که بر اثر شکستگی و سقوط درخت 2 دانش‌آموز مینودشتی دچار مصدومیت شدند./ رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.