کد خبر : 42647 / /
/

مرگ تلخ زن جوان تهرانی در اورژانس | ماجرای شکایت از پزشک مربوطه

زن جوان که از کمردرد رنج می‌برد، چندی قبل برای جاگذاری پلاتین در کمرش به بیمارستان مراجعه اما پس از ترخیص، پلاتین عفونت کرد و دوباره به مرکز درمانی بازگشت؛ اما این بار در زمان انجام اقدامات اورژانسی جان خود را از دست داد.

مرگ تلخ زن جوان تهرانی در اورژانس | ماجرای شکایت از پزشک مربوطه

 ساعت 10 صبح امروز شنبه بیست‌و‌هشتم مردادماه، مأموران کلانتری 107 فلسطین از طریق تماس تلفنی مرگ مشکوک یک زن جوانی را روی تخت بخش اورژانس یکی از بیمارستان تهران به قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران، گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم تحقیق با دستور قاضی جنایی پای در سردخانه بیمارستان مورد نظر واقع در مرکز تهران گذاشتند و با جسد زن 40 ساله‌ای مواجه شدند که به‌دلیل عفونت فوت کرده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، زن جوان که از بیماری کمر رنج می‌برده چندی قبل برای جاگذاری پلاتین در کمرش به این بیمارستان مراجعه اما پس از ترخیص پلاتین عفونت کرده و دوباره به مرکز درمانی بازگشته که هنگام اقدامات اورژانسی فوت کرده است؛ همچنین خانواده‌ وی در جریان تحقیقات به‌خاطر این حادثه شکایت خود را تحت عنوان "قصور پزشکی" از کادر درمان مطرح کردند.

با دستور قاضی ناصری از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد زن جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل  و پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرای ناحیه 26 (جرائم پزشکی) ارجاع داده شد./ تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.