کد خبر : 46397 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه امروز | قیمت سکه امامی | قیمت سکه و طلا

ریزش عصرگاهی قیمت سکه امروز 28 آبان | قیمت سکه و دلار در بازار چقدر شد ؟

قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۴۰۲) در بازار تهران ۲۸ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان معامله شد که در مقایسه با روز گذشته ۱۵۰ هزار تومان کاهش داشت.

ریزش عصرگاهی قیمت سکه امروز 28 آبان | قیمت سکه و دلار در بازار چقدر شد ؟

قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۴۰۲) در بازار تهران ۲۸ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان معامله شد که در مقایسه با روز گذشته ۱۵۰ هزار تومان کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، ۲۸ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان معامله شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم در مقایسه با روز گذشته با ۱۵۰ هزار تومان کاهش قیمت، ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

امروز نیم‌سکه ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز با نرخ پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران ۲ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان داد و ستد شد.

بهای هر اُنس طلا نیز در روز جاری در بازارهای جهانی یک‌هزار و ۹۸۲ دلار است.

تداوم ریزش قیمت دلار و انواع سکه در بازار

دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس با کاهش ۳۵۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۵۰۴ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۷۳۱ تومان کشف قیمت شد‌.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۷۳ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۳۰۱ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد؛ نرخ دلار طی روزهای گذشته ثابت مانده بود و در جریان معاملات امروز با کاهش ۳۰۰ تومانی ‌مواجه شد.

سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۳۹۷ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به قیمت ۲۸ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه با افت ۱۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) طبق قیمت روز گذشته ۱۹۸۰ دلار است./اقتصادفوری

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.