کد خبر : 45542 / /
/

فروش اقساطی شاسی بلند وارداتی به قیمت کارخانه | با پیش پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان صاحب یک خودرو لوکس شوید + لینک آبان ۱۴۰۲

ثبت نام خودروهای شاسی بلند به صورت نقد و اقساط آغاز شد.

فروش اقساطی شاسی بلند وارداتی به قیمت کارخانه |  با پیش پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان صاحب یک خودرو لوکس شوید + لینک آبان ۱۴۰۲

گروه خودروسازی سایپا و آرین موتور از آغاز پیش فروش محصولات خود خبر دادند. جدیدترین دور ثبت نام شاسی بلند اقساطی و نقد مربوط به خودروهای لاماری و چانگان وارداتی ۲۰۲۳ است. در ادامه شرایط ثبت نام خودرو در آبان ۱۴۰۲ را بخوانید.

شرایط ثبت نام ثبت نام چانگان

ثبت نام سایپا آبان 1402 ویژه چانگان CS55 پلاس است. بر این اساس برای ثبت نام چانگان سایپا باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را به صورت پیش پرداخت واریز کنید. طبق اطلاعیه ثبت نام شاسی بلند چانگان این محصول در ۳ رنگ عرضه شده است. موعد تحویل خودروی وارداتی چینی نیز ۹۰ روزه اعلام شده است. گفتنی است مبلغ علی الحساب اعلام شده بدون در نظر گرفتن هزینه های جانبی مانند هزینه های گمرک، مالیات بر ارزش افزوده، شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، حمل خودرو و… است و مشتری هنگام تحویل خودرو باید هزینه های جانبی به اضافه باقی مانده قیمت نهایی را بپردازد. در صورت سپری شدن ۹۰ روز و عدم دریافت خودرو، باید جریمه تاخیری برابر با ۳۶ درصد سالیانه و ۳ درصد ماهیانه را از وارد کننده دریافت کنند.

شرایط فروش فوری چانگان آبان 1402

11

سایت ثبت نام  چانگان CS۵۵ پلاس

آدرس سایت ثبت نام  چانگان CS۵۵ پلاس نشانی اینترنتی https://saipa.iranecar.com  است. فروش فوری چانگان سایپا از اول آبان ماه آغاز شده است. این طرح مربوط به ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی که از اسفند سال گذشته مراحل اولیه را انجام دادند و اسامی آنها از سوی وزارت صمت مشخص شده است.

شرایط ثبت نام لاماری ایما آبان ۱۴۰۲ 

بر اساس جدیدترین دور ثبت نام شاسی بلند لاماری آبان ۱۴۰۲، این خودرو با قیمت نمایندگی یعنی یک میلیاردو ۴۳۱ میلیون تومان فروخته می‌شود. متقاضیان ثبت نام لاماری ارین موتور می‌تواند این محصول را در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز تحویل بگیرند. هرکد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است. برخورداری از گواهینامه رانندگی معتبرو ارائه آن در زمان ثبت نام الزامی است.

شرایط ثبت نام لاماری ارین موتور

13

سامانه فروش لاماری

متقاضیان خرید لاماری به قیمت نمایندگی میتوانند به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام لاماری به آدرس اینترنتی https://sales.lamari.ir/ مراجعه کنند.

زمان ثبت نام لاماری ارین موتور ۱۴۰۲ 

پیش فروش لاماری به قیمت قطعی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱ آغاز شده و تا پایان ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ ادامه خواهد داشت. به استحضار متقاضیان محترم  نوبت اول زمستان ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه خودرو می‌رساند؛ این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان این دسته از متقاضیان محترم (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید./اقتصادآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.