کد خبر : 45470 / /
/

ثبت نام دو خودرو وارداتی چانگان و زوتی استارت خورد | به قیمت نمایندگی صاحب خودروی لاکچری شوید + جزییات

سایپا و پارس خودرو، شرایط فروش دو خودرو وارداتی چانگان CS55 پلاس و زوتی DL5 در آبان ۱۴۰۲ برای منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی را اعلام کردند.

ثبت نام دو خودرو وارداتی چانگان و زوتی استارت خورد | به قیمت نمایندگی صاحب خودروی لاکچری شوید + جزییات

سایپا و پارس خودرو، شرایط فروش دو خودرو وارداتی چانگان CS55 پلاس و زوتی DL5 را برای آبان ۱۴۰۲ اعلام کردند. آنطور که در این بخشنامه آمده، منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی می‌توانند از ۱ آبان ماه جهت تکمیل ثبت نام برای خرید خودرو زوتی DL5 اقدام کنند. قیمت علی‌الحساب این خودرو چینی ۷۷۰ میلیون تومان است. البته فراموش نکنید که این مبلغ به‌عنوان پیش‌پرداخت بوده و مبلغ نهایی نیست. این خودرو در رنگ سفید عرضه می‌شود و تحویل آن هم طی ۹۰ روز کاری انجام می‌شود.

علاوه بر این، متقاضیان محترم خودرو چانگان CS55 پلاس نیز می‌توانند از ۱ آبان ماه برای تکمیل ثبت نام خودرو اقدام کنند. قیمت علی‌الحساب پیش‌پرداخت برای این خودرو نیز ۱ میلیارد تومان اعلام شده است و مشتریان می‌توانند آن را در رنگ‌های سفید، خاکستری و مشکی سفارش دهند. تحویل این خودرو نیز ۹۰ روزه خواهد بود.

مشخصات فنی زوتی DL5

خودرو زوتی از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو قدرت می‌گیرد که توان ۱۴۵ اسب بخار و گشتاور ۲۱۵ نیوتن‌متری را تأمین می‌کند. این نیرو توسط یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو خودرو منتقل می‌شود. وزن شاسی بلند چینی زوتی ۱،۴۲۰ کیلوگرم بوده و حجم باک آن هم ۴۸ لیتر است.

زوتی DL5 زوتی DL5

سیستم تعلیق این خودرو در جلو مکفرسون و در عقب هم نیمه مستقل پیچشی است. رینگ‌های این کراس اوور هم ۱۷ اینچی هستند. از دیگر امکانات زوتی دی ال ۵ باید به موارد زیر اشاره کرد:

    استارت دکمه‌ای

    ورود بدون کلید

    آینه وسط الکتروکرومیک

    تهویه الکترونیکی دستی

    کروز کنترل

    دوربین و سنسور پارک عقب

    دو کیسه هوا

    روکش چرم مصنوعی برای صندلی‌ها

    سیستم کنترل حرکت در سر بالایی و سرازیری

    ترمز ABS و EBD

    اتوهلد

    سیستم پایش میزان فشار تایرها

    رینگ ۱۷ اینچی آلومینیومی دو رنگ

    فرمان کمکی الکتریکی

    آینه‌های جانبی تاشو برقی با گرم‌کن

    سیستم کنترل پایداری

مشخصات فنی چانگان CS55 پلاس

زیر کاپوت خودرو چانگان هم یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با فناوری TGDI حضور دارد که توان ۱۸۸ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر را تولید می‌کند. این توان از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه WDCT به چرخ‌های جلویی منتقل می‌شود.

سیستم تعلیق در قسمت پشتی مک فرسون و در قسمت پشتی نیز مولتی لینک است. مصرف سوخت این خودرو نیز به‌صورت متوسط ۵.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. از دیگر مشخصات و امکانات آن باید به موارد زیر اشاره کرد:

    سقف پانورامای برقی

    دوربین ۳۶۰ درجه‌ای

    شش کیسه هوا

    کروز کنترل تطبیقی

    استارت دکمه‌ای

    ترمز اضطراری خودکار

    تهویه اتوماتیک

    نمایشگر لمسی

    سیستم صوتی پیشرفته

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.