کد خبر : 44529 / /
/

آغاز ثبت نام جدیدترین خودرو وارداتی سایپا | خریداران چانگان CS۳۵ پلاس چقدر سود می کنند؟+ لینک سایت

ثبت نام خودروی وارداتی ۲۰۲۳ آغاز شده است.

آغاز ثبت نام جدیدترین خودرو وارداتی سایپا | خریداران چانگان CS۳۵ پلاس چقدر سود می کنند؟+ لینک سایت

گروه‌خودروسازی سایپا از آغاز فروش فوری اولین خودروی وارداتی ۲۰۲۳ بازار ایران خبر داد. در ادامه شرایط ثبت نام را بخوانید.

شرایط ثبت نام خودروی وارداتی ۲۰۲۳

بر اساس جدیدترین فروش فوری سایپا،  ثبت نام چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲ با قیمت قطعی یک میلیاردو۱۴۳ میلیون آغاز شده است. موعد تحویل سایپا برای این خودرو ۹۰ روزه اعلام شده است.

چانگان 2

سایت ثبت نام خودروهای وارداتی مهر ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام خودروی وارداتی چانگان ۲۰۲۳ می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه اقدام کنند. این طرح ویژه متقاضیان سامانه فروش یکپارچه خودرو است که قبلا درخواست خود را ثبت کردند.

مشخصات فنی چانگان وارداتی CS۳۵ پلاس تیپ ۲

محور محرک: دیفرانسیل جلو

گیربکس: ۷ دنده اتومات دوکلاچه با حالت اسپرت

پیشرانه:۴ سیلندر توربوشارژ (JL۴۷۳ZQ۹)

حجم موتور:۱.۴ لیتر

عملکرد فنی چانگان وارداتی CS۳۵ پلاس تیپ ۲

قدرت: ۱۵۵ اسب‌بخار

گشتاور:  ۲۵۵ نیوتن‌متر

شتاب: ثانیه

سرعت: ۲۰۰ کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی: ۷.۶ لیتر در صد کیلومتر

ابعاد چانگان وارداتی CS۳۵ پلاس تیپ ۲

نوع بدنه: شاسی بلند کوچک

نوع شاسی: یکپارچه

نسل (کد اتاق): نسل دوم - فیس لیفت دوم

طول: ۴۳۳۰ میلی‌متر

عرض: ۱۸۲۵ میلی‌متر

ارتفاع: ۱۶۶۰ میلی‌متر

فاصله محوری: ۲۶۰۰ میلی‌متر

وزن: ۱۳۹۰ کیلوگرم

حجم باک: ۵۳ لیتر

چرخ جلو: ۲۱۵/۵۵R۱۷

چرخ عقب: ۲۱۵/۵۵R۱۷

سایر ویژگی‌ها: زاپاس T۱۲۵/۸۰R۱۷ فولادی

قیمت چانگان CS35 پلاس در بازار ایران

گروه خودروسازی سایپا به تازگی نخستین سری از شاسی بلند وارداتی چانگان CS35 پلاس را به مشتریان تحویل داد. مالکان نیز با درج آگهی فروش در فضای مجازی قیمت این خودروهای وارداتی را تعیین کردند. در ادامه جزئیات قیمت چانگان CS35 پلاس در بازار ایران را مشاهده می‌کنید.

مالکان برای چانگان سی اس 35 پلاس تیپ 3 قیمت 1 میلیارد و 760 میلیون تومان و برای تیپ 2 آن نیز قیمت 1 میلیارد و 600 میلیون تومان را در بازار نظر گرفتند. البته قیمت این خودرو با سرعت گرفتن فرایند تحویل طی ماه‌های آینده روند کاهش پیدا خواهد کرد.

نام خودرو     قیمت ثبت نامی     قیمت بازار     اختلاف قیمت بازار با کارخانه

چانگان CS35 پلاس تیپ 2     1 میلیارد و 114 میلیون تومان     1 میلیارد و 600 میلیون تومان     486 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 3     1 میلیارد و 251 میلیون تومان     1 میلیارد و 760 میلیون تومان     509 میلیون تومان

چانگان CS35 در تیپ 2 و تیپ 3 از یک موتور 1.4 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با تزریق مستقیم سوخت (GDI) بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 155.5 اسب بخار و گشتاور 255 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌های جلو را برعهده دارد.

هر دو نسخه به شکل استاندارد از امکانات رفاهی چون استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید، دوربین عقب، مانیتور ۱۰ اینچ، چراغ اتولایت، چراغ دی لایت، چراغ بدرقه، تنظیم دستی ارتفاع نور چراغ جلو، سنسور فشار باد تایر، سنسور عقب، صندلی عقب با ایزوفیکس، صندلی تاشو عقب، صندلی شاگرد با تنظیم چهار حالته دستی، صندلی راننده با تنظیم شش حالته دستی، صندلی با روکش چرم، آینه تاشو برقی با گرمکن، دکمه کنترلی روی فرمان و آنتن کوسه‌ای بهره می‌برد.

از امکانات ایمنی چانگان CS35 تیپ 2 و تیپ 3 می‌توان به دو کیسه هوا، کمکی حرکت در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، ترمز اتوهلد، ترمز کمکی هیدرولیکی، توزیع نیروی ترمز ، ترمز ضدقفل، کنترل کشش، کروز کنترل، ترمز پارک برقی و فرمان برقی اشاره کرد.

گفتنی است تیپ دو تیپ سه این شاسی بلند فقط در بخش سطح امکانات با یکدیگر تفاوت دارند. در واقع تیپ سه به کیسه هوای کنای و پرده‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک، سقف پانوراما بازشونده و دوربین کناری سمت راست مجهز شده که تیپ دو فاقد آنها است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.