کد خبر : 45252 / /
/

قیمت خودرو امروز 26 مهر 1402 | کاهش قیمت ۸ خودروی داخلی | عقب‌گرد لاکچری ایرانی با رکورد زنی نیسان آبی

قیمت خودرو امروز چهارشنبه 26 مهر 1402 وضعیت باثباتی دارد. طوری که در هر دو بازار خودروهای داخلی و مونتاژی، تعداد اندکی از خودروها تغییرات بسیار جزئی داشته‌اند. با توجه به حمله ضدبشری شب گذشته به بیمارستان کودکان غزه و تشدید تنش در خاورمیانه، احتمال افزایش نوسان در بازار ارز ایران و متعاقب آن بازار خودرو وجود دارد.

قیمت خودرو امروز 26 مهر 1402 | کاهش قیمت ۸ خودروی داخلی | عقب‌گرد لاکچری ایرانی با رکورد زنی نیسان آبی

قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز 26مهر ۱۴۰۲،با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی مواجه شد.در سایت‌های خرید و فروش، قیمت خودرودر لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است. قیمت خودرواز ابتدای فروردین‌ با نوساناتی همراه شد. قیمت‌ها در نیمه نخست فروردین متاثر از نرخ ارز روند صعودی به خود گرفت.با واردات خودرو خریداران امیدوار به کاهش  قیمت خودروهای بازار هستند.قیمت خودرو امروز 15 شهریور 1402، با توجه به افزایش تقاضا در بازار افزایش یافت. تکثر خودروهای مونتاژی در افزایش قیمت در بازار امروز از داخلی‌ها بیشتر بود.

قیمت خودرو امروز چهارشنبه 26 مهر 1402 وضعیت باثباتی دارد. طوری که در هر دو بازار خودروهای داخلی و مونتاژی، تعداد اندکی از خودروها تغییرات بسیار جزئی داشته‌اند. با توجه به حمله ضدبشری شب گذشته به بیمارستان کودکان غزه و تشدید تنش در خاورمیانه، احتمال افزایش نوسان در بازار ارز ایران و متعاقب آن بازار خودرو وجود دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز چهارشنبه 26 مهر 1402 وضعیت آرام و باثباتی دارد. در بازار خودروهای داخلی سراسر ثبات حاکم است و در مواردی، تغییرات بسیار جزئی دیده می‌شود؛ همچنین در بازار مونتاژی نیز تعداد انگشت‌شماری از خودروها تغییر قیمت داشتند. با این حال ممکن است این آرامش قبل از طوفان باشد. چراکه شب گذشته بار دیگر خاورمیانه به کانون جنگ در جهان تبدیل شد.

البته این بار جنگ از حیطه نظامی خارجی شد و در جنایتی ضدبشری بیمارستان کودکان مورد اصابت موشک قرار گرفت. اتفاقی که بلافاصله واکنش‌های جهانی را در پی داشت و ممکن است با توجه به افژایش درگیری‌ها، بار دیر بازارهای ایران هم واکنش منفی به این اتفاق نشان دهند.

نرخ دلار در روزهای گذشته کاهشی گزارش شد و به تبع آن بازار خودرو نیز این افت قیمت را تجربه کرد. اما از روز گذشته که نرخ دلار به ثبات رسید، بازار خودرو نیز آرام گرفته و قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی به آرامش نسبی رسیده‌اند.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی از آغاز امروز باثبات گزارش می‌شود.

کوییک دنده‌ای S هاچ‌بک ارزان‌قیمت ایرانی به شمار می‌رود که روز گذشته تغییر قیمتی نداشت، امروز حدود یک میلیون تومان گران‌تر شده و با نرخ 349 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو 207i دنده‌ای از هاچ‌بک‌های محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که روز گذشته 6 میلیون تومان افت قیمتی داشت، امروز نیز پنج میلیون تومان دیگر کاهش یافت و با قیمت 604 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ یکی دیگر از معدود خودروهای داخلی بازار است که تغییر قیمت دارد. این سدان رده بالای ایران خودرو که روز گذشته تنها حدود یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت، امروز نیز یک میلیون تومان دیگر کاهش داشته و به نرخ 735 میلیون تومان رسیده است.

تارا دنده‌اتوماتیک که یکی از گران‌ترین خودروی تولیدی ایران خودرو به شمار می‌رود، امروز هیچ تغییر قیمتی نداشته و با قیمت 765 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

12

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز غالباً ثابت و بدون تغییر است.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار بوده که از هفته گذشته تغییری نداشته و با همان قیمت 710 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما S5 دنده‌اتوماتیک یکی از معدود کراس‌اوورهای مونتاژی بازار است که افت قیمتی درحد جزئی دارد. این خودرو در روز گذشته حدود 10 میلیون تومان کاهش داشت و امروز نیز با پنج میلیون تومان کاهش دیگر، به نرخ یک میلیارد و 115 میلیون تومان رسیده است.

چری تیگو 7IE رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای مونتاژی به شمار می‌رود که از آغاز امروز حدود 20 میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت یک میلیارد و 430 میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس تیگو 7 پرو یکی دیگر از کراس‌اوورهای مونتاژی بازار محسوب می‌شود که با افزایش قیمت 10 میلیون تومانی، به نرخ یک میلیارد و 630 میلیون تومان رسید.

11

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

روزهای آینده جزو روز کاری هفته به شمار نمی‌رود؛ بنابراین انتظار تغییرات قیمت خودرو طی روزهای آینده بسیار دور از انتظار است. البته هفته آینده باید نوسانات نرخ ارز را زیر نظر داشت و در صورتی که تغییری روی نرخ دلار رخ دهد، قیمت خودرو نیز بالا و پایین خواهد شد.

با توجه به تشدید جنگ اسرائیل و حماس از شب گذشته و حمله ضدبشری به بیمارستان کودکان غزه، احتمال افزایش‌ تنش‌های بین‌المللی و متعاقب آن افزایش نرخ دلار در ایران چندان دور از ذهن نیست. در صورتی که دلار بار دیگر روند صعودی بگیرد، بازار خودرو نیز به تبعیت از آن دچار نوسان می‌شود.

در بازار خودروهای ایرانی قیمت ام وی ام X۲۲ اسپرت لاکچری کاهش ۵ میلیونی داشت وانت نیسان هم ۱۰ میلیون تومان افت قیمت داشت همچنین قیمت ساینا ای ایکس و ساینا اس ۵ میلیون تومان کاهش داشتد قیمت کوییک اتوماتیک نیز ۵ میلیون افت کرد، همچنین کوییک دنده ای و اس هم در بازار خودرو ۵ میلیون تومان ارزان شدند در خودروهای ایران خودرو نیز قیمت سمند ۵ میلیون کاهش یافت.

  با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای ایرانی در بازار به دست خواهید آورد.​

قیمت روز انواع خودرو ایرانی در بازار

مدل خودرو مدل (سال ساخت) کارکرد قیمت (تومان)
سمند LX EF7 دوگانه سوز ۱۴۰۱ صفر ۵۴۵,۰۰۰,۰۰۰
سمند (EF7) ۱۴۰۱ صفر ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس سال (LX ) ۱۴۰۲ صفر ۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۴۰۱ صفر ۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۲ صفر ۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷اتوماتیک TU5 ۱۴۰۲ صفر ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای (فرمان برقی) ۱۴۰۲ صفر ۶۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک ۱۴۰۲ صفر ۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس سقف شیشه ای ۱۴۰۲ صفر ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو ۱۴۰۲ صفر ۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای ساده ۱۴۰۲ صفر ۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
هایما S7 1.8 لیتر توربو پلاس ۱۴۰۲ صفر ۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ ۱۴۰۲ صفر ۲۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا اس ۱۴۰۲ صفر ۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا EX دنده ای ۱۴۰۱ صفر ۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوق دار sx بنزینی ۱۴۰۱ صفر ۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ (رینگ فولادی) ۱۴۰۱ صفر ۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهینG ۱۴۰۲ صفر ۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک R پلاس اتوماتیک ۱۴۰۱ صفر ۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده ای ۱۴۰۲ صفر ۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S ۱۴۰۲ صفر ۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
زامیاد وانت نیسان بنزینی آپشنال ۱۴۰۲ صفر ۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال ۱۴۰۲ صفر ۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک اسپرت لاکچری ۱۴۰۱ صفر ۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده ای اسپرت لاکچری ۱۴۰۱ صفر ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما
copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.