کد خبر : 45177 / /
/

سارق سابقه دار حرفه ای در تهران دستگیر شد | اعتراف به 15 فقره سرقت

سرهنگ عبدالرضا محمدی سرکلانتر هفتم پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق و مالخر خبر داد و گفت: متهمان به 15 فقره سرقت و مالخری اموال به سرقت رفته اعتراف کردند.

 سارق سابقه دار حرفه ای در تهران دستگیر شد | اعتراف به 15 فقره سرقت

سرهنگ عبدالرضا محمدی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت تلفن همراه و تجهیزات الکترونیکی در محدوده خیابان بخارایی تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 208 پایانه جنوب قرار گرفت و ماموران موفق به دستگیری سارق شدند و از وی آلات و ادوات سرقت کشف شد و با دستگیری این فرد،  دستگیری مالخر اموال مسروقه نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی ابراز داشت: مأموران کلانتری 208 پایانه جنوب با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی ، در بیست و سوم مهر ماه هویت متهم پرونده را شناسایی کردند.

این مقام پلیسی ادامه داد: بررسی های ماموران نشان از این داشت مالخر سابقه دار بوده که با خرید اموال مسروقه به مخفیگاهش انتقال می دهد.

مافی افزود: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه مالخر اموال مسروقه را در مخفیگاهش دستگیر کردند و در مخفیگاه وی تلفن های سرقتی کشف شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: سارق و مالخر پس از انتقال به مقر انتظامی به 10 فقره سرقت و مالخری اموال مسروقه در محدوده های بخارایی و جنوب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ محمدی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: شناسایی مال باختگان در دستور کار این کلانتری  قرار گرفته است./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.