کد خبر : 44865 / /
/

سرقت میلیاردی از یک خانه در محله نواب | غافلگیری دزدان سابقه دار در مخفیگاهشان

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق حرفه ای و سابقه دار در جنوب تهران و اعتراف متهمان به 5 فقره سرقت خبر داد.

سرقت میلیاردی از یک خانه در محله نواب | غافلگیری دزدان سابقه دار در مخفیگاهشان

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: دی ماه سال گذشته با وصول یک فقره سرقت از خانه ای در محدوده محله نواب تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی از مال باخته متوجه شدند؛ روز سرقت مال باخته برای انجام عمل جراحی پسرش در خانه حضور نداشته است و با مراجعه دخترش در خانه به وقوع سرقت پی برده است و سارق یا سارق با تخریب در ورودی اموالی از قبیل طلا و سکه در مجموع به ارزش 3 میلیارد ریال به سرقت برده اند.

این مقام ارشد  انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان با توجه به حساسیت موضوع سریعا تحقیقاتی میدانی و اطلاعاتی خود را آغاز کردند و با بررسی منزل مال باخته در تحقیقات محلی به دست آوردند متهمان 2 سارق بوده که با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت پراید به محل سرقت مراجعه کرده اند.

وی  گفت: با ادامه بررسی ها، کاراگاهان موفق شدند مالک خودرو را شناسایی  و به دست آوردند خودرو در روز سرقت در اختیار مالک خودرو نبوده است.

این مقام ارشد پلیسی  ابراز داشت: کارآگاهان موفق شدند از طریق روش های نوین کشف جرم چهره یکی از سارقان را شناسایی کنند و متوجه شدند؛ متهم از سارقان منزل و سابقه دار  است و کارآگاهان بی درنگ با تطبیق چهره به دست آمده با متصرف خودرو  و متعاقب آن با استفاده از منابع اطلاعاتی مخفیگاه وی را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی انتقال دادند.

سردار گودرزی بیان داشت: متهم در بازجویی ابتدایی صراحتا به اعمال مجرمانه خود معترف و افزود: در تاریخ مذکور با علم به نبودن صاحب منزل  با همکاری همدستش به آن نفوذ کرده و با سرقت اموال با ارزش از آنجا متواری  شده اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه با شناسایی پاتوق سارق متواری وی نیز در عملیات پلیسی دستگیر شد، اضافه کرد: سارقان به ارتکاب 5 فقره سرقت منزل با همکاری یکدیگر اعتراف کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای شناسایی مالخران و سایر تخلفات در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار  دارند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.