کد خبر : 45063 / /
/

نزاع خانوادگی در همدان | خشم پسر مادرش را کشت و پدرش را مجروح

دادستان همدان با اشاره به وقوع یک نزاع خانوادگی در این شهر گفت: متاسفانه عصبانیت و عدم کنترل خشم کار دست این خانواده داد و پسر مادر را کشت و پدر را مصدوم کرد.

نزاع خانوادگی در همدان | خشم پسر مادرش را کشت و پدرش را مجروح

به گزارش روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، حسن خانجانی موقر درباره جزییات نزاع خانوادگی امروز پنجشنبه 20 مهرماه که منجر به فوت یک نفر شد، گفت: پسر خانواده که فردی 39 ساله و متاهل است، پس ورود به خانه پدری با والدین خود درگیر می شود.

وی عنوان کرد: متاسفانه در این درگیری پسر با سلاح سرد والدین خود را مجروح می‌کند که مادر در محل فوت کرده و پدر به بیمارستان انتقال داده می شود.

دادستان همدان افزود: قاتل پیش از رسیدن عوامل نیروی انتظامی از محل متواری شده بود که با تلاش عوامل انتظامی دستگیر شد.

وی ادامه داد: وجود خشم و عدم کنترل آن زمینه ساز چنین اتفاق ناگواری شد و انتظار می رود برنامه های متعددی از سوی نهادهای متولی به ویژه دستگاه های فرهنگی برای آموزش همگانی درباره کنترل خشم اجرایی شود تا شاهد این رخدادهای تلخ نباشیم که یک عمر پشیمانی به دنبال دارد./ تسنیم

 قاتل همسرکش قبل از ارتکاب جنایت دوم دستگیر شد

عامل جنایت خیابان سهروردی که روز گذشته اقدام به کشتن همسر خود کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران، عامل جنایت خیابان سهروردی که چهارشنبه مورخه 19 مهرماه در خیابان سهروردی اقدام به کشتن همسر خود کرده بود، دستگیر شد.

قاتل قصد داشت تا پس از ارتکاب  جنایت اول، مرتکب جنایت دوم شود که با حضور ماموران، در خیابان صابونیان و در حین ارتکاب جنایت دوم، دستگیر شد.

با دستگیری قاتل، شخص مورد حمله قرار گرفته، جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد./ تسنیم

قتل مرد جوان در کمپ ترک اعتیاد غرب تهران

با به قتل رسیدن مرد جوانی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد غرب تهران، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

اوایل شهریور ماه امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان لولاگر در تماس تلفنی با قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس گزارش کردند.

با اعلام این خبر، مأموران کلانتری 108 نواب و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی با دستور قضایی راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد مردی حدوداً 45ساله را به‌نام مسعود مشاهده کردند که به‌دلایل نامشخصی فوت کرده بود.

بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مسعود ساعتی قبل به‌خاطر حال نامساعد جسمی از سوی کارکنان یک کمپ ترک اعتیاد در غرب تهران به این مرکز درمانی منتقل شده اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته و نهایتاً به کام مرگ فرو رفته است.

بدین ترتیب جسد متوفی برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد که در ادامه متخصصان اعلام کردند مسعود به‌دلایل طبیعی فوت نکرده و براثر ضرب‌وجرح به قتل رسیده است که همین کافی بود تحقیقات جنایی در رابطه با پرونده آغاز شود.

در نخستین گام مأموران اداره دهم پلیس آگاهی با دستور بازپرس جنایی پای در کمپ ترک اعتیاد گذاشتند و دوربین‌های مداربسته را هدف بازبینی قرار دادند که در ادامه مشخص شد فیلم‌‌ها پاک شده است و کمپ موردنظر مجوزهای لازم را نداشته است!

تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت، مسعود که به مصرف مواد مخدر اعتیاد داشته چندی قبل توسط همسایه‌ خانه خود به این کمپ منتقل شده و در آنجا هدف ضرب‌وجرح قرار گرفته است که احتمالاً به همین خاطر فیلم دوربین‌های مداربسته پاک شده است.

در جریان تحقیقات یکی از افراد بستری در کمپ ترک اعتیاد که از ماجرا مطلع بود به تیم جنایی گفت: مسعود پس از آن که در کمپ ترک اعتیاد مستقر شد، روی تخت یک فرد دیگری خوابید که این موضوع باعث شد یکی از مسئولان کمپ که مرد جوانی است، عصبانی شود.

او گفت: مرد جوان در چندین نوبت مسعود را به‌شدت از ناحیه سر هدف ضرب‌وجرح قرار داد که در ادامه حال جسمانی او بد شد؛ پس از این حادثه عوامل کمپ ترک اعتیاد، مسعود را به بیمارستان لولاگر منتقل کردند اما اقدامات درمانی اثر نکرد.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با دستور قضایی، متهمانی را در رابطه با این پرونده بازداشت کردند اما آنها در جریان تحقیقات مقدماتی پنهان‌کاری می‌کنند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی محمدمهدی براعه از شعبه سوم دادسرای جنایی تهران، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد./ تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.