کد خبر : 44360 / /
/

کشف جسد جوان 20 ساله همدانی در خرابه های کرج | پسر شهرستانی به دنبال شغل بود

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: شخصی که به دلیل توهم ناشی از مصرف مواد روانگردان شیشه اقدام به قتل یک جوان ۲۰ ساله کرده بود، توسط کارگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی شناسایی و دستگیر شد.

کشف جسد جوان 20 ساله همدانی در خرابه های کرج | پسر شهرستانی به دنبال شغل بود

سرهنگ حکمت الله شجاعی با اعلام این خبر گفت: به دنبال اعلام مفقودی یک جوان ۲۰ ساله که به منظور پیدا کردن شغل به شهرستان کرج آمده بود، بررسی موضوع در دستور کار اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تخصصی پلیسی صورت گرفته مشخص شد که این فرد در روز مفقود شدن در یکی از پارک های شهر کرج با یک فرد معتاد آشنا شده و به همراه او به منزلش رفته است.رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این شخص به دلیل توهم ناشی از مصرف روانگردان شیشه اقدام به قتل جوان ۲۰ ساله کرده است.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه با همکاری قاتل جسد مقتول که در یک خانه مخروبه دفن شده بود کشف و برای انجام تحقیقات تخصصی به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ شجاعی از تشکیل پرونده در این خصوص و معرفی قاتل به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: استعمال مواد روانگردان در مصرف کننده ایجاد توهماتی می‌کند که او را مجبور به انجام جنایات و اقدامات غیر قابل کنترل می‌سازد، بنابراین به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم که با نظارت بر رفتار جوانان و نوجوانان خود از گرفتاری آنها در منجلاب اعتیاد پیشگیری کنند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.