کد خبر : 45002 / /
/

باند فروش قرص‌های لاغری حاوی شیشه منهدم شد | کشف ۱۵ هزار عدد قرص لاغری

باند مجازی تهیه و توزیع قرص‌های لاغری حاوی ماده مخدر شیشه با عملیات ضربتی پلیس منهدم شد.

باند فروش قرص‌های لاغری حاوی شیشه منهدم شد | کشف  ۱۵ هزار عدد قرص لاغری

باند مجازی تهیه و توزیع قرص‌های لاغری حاوی ماده مخدر شیشه با عملیات ضربتی پلیس منهدم شد.

سردار ایرج کاکاوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: براساس رصد‌های انجام شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام، صفحه‌ای به آدرس معلوم مورد شناسایی قرار گرفت که کاربر آن اقدام به فعالیت گسترده مجرمانه در زمینه تبلیغ و فروش قرص‌های لاغری می‌کرد.
 
به لحاظ حساسیت و وسعت اقدامات مجرمانه کاربر موصوف، پس از شناسایی هویت واقعی توسط مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا مشخص شد، متهم سرکرده یکی از بزرگترین باندهای تولید و پخش قرص‌های لاغری در سطح کشور است.
 
 سردار کاکاوند اضافه کرد: در مرحله بعد با اشراف اطلاعاتی کامل بر فعالیت مجرمانه این باند، مخفیگاه، کارگاه، انبار و محل دپوی قرص‌های لاغری در مناطق شمالی، جنوبی و شرقی تهران مورد شناسایی قرار گرفت و در یک عملیات ضربتی پس از انجام هماهنگی با مراجع قضایی، سرکرده به همراه پنج نفر از اعضای باند در این رابطه دستگیر و ۴۶ کیلوگرم پودر قرص لاغری حاوی مواد مخدر شیشه، ۱۵ هزار عدد قرص لاغری، ۷۰ هزار عدد پوکه خالی کپسول قرص، ۲۰ هزار عدد برچسب، یک دستگاه برچسب زن و همزن برقی از مخفیگاه متهمان کشف شد.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا تصریح کرد: برابر ماده ۱۵ قانون جرائم رایانه‌ای و ماده ۷۴۳ قانون مجازات اسلامی؛ ترویج به مصرف، خرید و فروش و آموزش تولید مواد مخدر در فضای مجازی مصداق بارز جرم است؛ پس به افرادی که در فضای مجازی اقدام به اشاعه و ترویج مصرف مواد مخدر می‌کنند، هشدار می‌دهیم که پلیس با رصد دقیق و لحظه‌ای فضای مجازی اجازه هیچ گونه فعالیت مجرمانه‌ای را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهد./ایران
copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.