کد خبر : 45000 / /
/

قتل فجیع زن جوان تهرانی به دست شوهرش | شوهر عصبانی به سراغ مرد غریبه رفت !

مرد جوان پس از قتل زنش برای کشتن مرد غریبه به میدان شوش رفته بود که پس از چاقو چاقو کردن مرد جوان دستگیر شد.

قتل فجیع زن جوان تهرانی به دست شوهرش | شوهر عصبانی به سراغ مرد غریبه رفت !

صبح امروز 19 مهرماه ماجرای قتل زن جوانی توسط خواهرشوهرش به پلیس مخابره شد و خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری 104عباس آباد برای بررسی موضوع در صحنه جرم حاضر شدند.

ماموران پس از ورود به محل جنایت با جسد زن جوانی روبرو شدند که غرق در خون روی زمین افتاده بود و همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل برای تحقیق وارد عمل شوند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که زن 42 ساله که 2 فرزند 8 و 17 ساله دارد با ضربات زیاد چاقو به قتل رسیده و در ادامه خواهر شوهر قربانی جنایت که در صحنه جرم حضور داشتند هدف تحقیق قرار گرفت.

زن جوان که از صحنه قتل عروس خانواده شوکه شده بود به ماموران گفت: صبح امروز برادرم فرزندانش را به مدرسه برد و ساعت 10 صبح بود که همراه یکی از فرزندانش به خانه مان آمد و ادعا کرد که زنش را کشته و می خواهد به سراغ مردی که زندگی شان را خراب کرده برود و او را هم به قتل برساند.

این زن ادامه داد: برادرم به سرعت از خانه خارج شد و من همراه فرزند برادرم به خانه شان آمدیم و وقتی وارد خانه شدیم با جسد غرق خون عروسمان روبرو شدیم و ماجرا را به پلیس گزارش کردیم.

دستگیری مرد همسرکش

در حالیکه تحقیقات پلیسی در صحنه جرم ادامه داشت و مشخصات مرد قاتل به پلیس مخابره شده بود ناگهان تیمی از ماموران گشت کلانتری جوادیه تهران در میدان شوش بودند که با صحنه د رگیری خونین مرد جوانی روبرو شدند.

ماموران خیلی زود وارد عمل شده و مرد چاقوکش را که بی رحمانه مرد دیگری را هدف ضربات چاقو قرار داده بود دستگیر کردند و در ادامه امدادگران اورژانس مرد زخمی را که برای نجات از مرگ به بیمارستان منتقل کردند .

تیم پلیسی در این شاخه از تحقیقات پی بردند که مرد چاقوکش همان قاتل زن جوان است که به خواهرش اعلام کرده بود پس از قتل زنش قصد دارد به سراغ مرد جوان که پایش در زندگی اش باز شده برود و او را هم به قتل برساند.

بدین ترتیب بازپرس شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا جسد زن جوان برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود.

بنا بر این گزارش، مرد جوان که دست به قتل همسرش و اقدام به قتل مرد غریبه کرده بود برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس ویژه قتل در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.