کد خبر : 44599 / /
/

باند فروش نوزاد در تهران متلاشی شد | فروش نوزاد به قیمت ۲۰۰ میلیون به زن و شوهر تهرانی

خریدار نوزاد گفت: نوزادی را به قیمت توافقی ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کردیم و مقرر شد شناسنامه‌ای به نام من و همسرم تهیه و تنظیم شود.

باند فروش نوزاد در تهران متلاشی شد | فروش نوزاد به قیمت ۲۰۰ میلیون به زن و شوهر تهرانی

اعضای باند فروش نوزاد در مرکز شهر تهران شناسایی و دستگیر شدند.

اوایل مردادماه خبری از سوی اداره ثبت احوال مرکزی شهر تهران مبنی بر ارائه گواهی ولادت مشکوک به جعل به اداره پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد و رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان بلافاصله به مرکز ثبت احوال رفتند و متهم را دستگیر کردند. این فرد در بازجویی‌های اولیه با توجه به اسناد موجود صراحتا اقرار کرد: پس از گذشت چند سال از زندگی مشترک با همسرم در فرزندآوری ناموفق بودیم و باوجود معالجات پزشکی نتیجه‌ای حاصل نشد تا اینکه با مشورت یکی از آشنایان به ناچار نزد شخصی رفته و نوزادی را به قیمت توافقی 200 میلیون تومان خریداری کردیم و مقرر شد شناسنامه‌ای به نام من و همسرم تهیه و تنظیم شود.

با اقرار صریح متهم و انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد  3 زن،  بعد از 9 ماه، نوزاد را در محدوده یکی از شهرستان‌های حومه تهران در ازای دریافت 7 قطعه سکه تمام بهار آزادی به متهمان تحویل داده‌اند.

پس از آن کارآگاهان با استفاده از فنون پلیسی موفق شدند با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و میدانی هویت و مخفیگاه متهم جاعل را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند. دیگر متهمان با استفاده از اقدامات اطلاعاتی حین جابه جایی 2 نوزاد در مرکز شهر تهران دستگیر و به اداره سیزدهم انتقال داده شدند.

متهمان جاعل در بازجویی‌های اولیه با توجه به مستندات موجود به بزه انتسابی اقرار کردند و با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی به زندان منتقل شدند./اعتماد آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.