کد خبر : 44594 / /
/

قتل فجیع زن جوان به دست بستگانش | جسدش در حاشیه جاده پیدا شد

۲ مرد که زن جوانی را از بستگان خود به قتل رسانده و جسدش را در حاشیه جاده حمیدیه دفن کرده بودند، دستگیر شدند.

قتل فجیع زن جوان به دست بستگانش | جسدش در حاشیه جاده پیدا شد

سرهنگ سیروس دریکوند رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: در پی طرح شکایت در خصوص ناپدید شدن یک زن در شهرستان اهواز و ارجاع آن به پلیس آگاهی استان، موضوع حکایت از ناپدید شدن طی یک ماه گذشته داشت و اطلاعی از سرنوشت وی در دست نبود بنابراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت و به ۲ نفر از بستگان این زن مشکوک شده و آنها را تحت تعقیب قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی هر دو مظنون بازداشت شدند و با بررسی ادله موجود لب به اقرار گشوده و پرده از جنایت هولناک خود برداشته و اعتراف کردند که حدود یک ماه پیش به دلیل اختلاف خانوادگی،  این زن را در منزلی واقع در یکی از محله‌های اهواز خفه کردند و به قتل رساندند و جسد وی را در همان محل خاک کرده و سپس به دلیل بیم از شناسایی جسد را به جاده حمیدیه منتقل و مخفی کرده‌اند.

دریکوند در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارات متهمان، جسد در محل حادثه کشف شد و پس از سیر مراحل به پزشکی قانونی منتقل و متهمان نیز برای تحقیقات بیشتر تحت نظر این پلیس قرار گرفتند./همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.