کد خبر : 39253 / /
/

قتل هولناک مرد جوان به دست اراذل و اوباش کرجی

سرپرست پلیس آگاهی البرز از قتل یک مرد ۳۹ ساله در پی وقوع درگیری در یکی از شهرک‌های مسکونی منطقه محمدشهر کرج، در این استان خبرداد.

قتل هولناک مرد جوان به دست اراذل و اوباش کرجی

سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: در روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه سال جاری خبری مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از شهرک‌های مسکونی محله ولدآباد محمدشهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد که عده‌ای از اوباش منطقه به دلیل اختلاف شخصی با یکی از اهالی به داخل شهرک یورش برده و با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی می‌کردند که نگهبان شهرک به محض اعتراض مورد ضرب و شتم این اوباش قرار گرفته است.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه نگهبان محله به دلیل وارد آمدن ضربه به سرش دچار تشنج شده و پس از چند روز جان خود را از دست می‌دهد، گفت: بلافاصله اقدامات برای شناسایی عاملان نزاع دسته جمعی و قاتل متوفی آغاز و در این زمینه ۶ نفر دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات با انجام اقدامات پلیسی قاتل که یک جوان ۲۱ ساله بود شناسایی و به صراحت به انجام قتل بر اثر وارد آوردن ضربه به سر مقتول اعتراف کرد.

شجاعی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش و مخلان امنیت بدانند که دیر یا زود در چنگال عدالت گرفتار خواهد شد، بنابراین بهتر است که به حقوق شهروندان احترام گذاشته و از ایجاد ناامنی خودداری کنند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.