کد خبر : 37014 / /
/

قتل وحشتناک پیرزن پولدار اصفهانی | قاتل مستاجر شیطانی بود

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری معتادی که یک پیرزن ۸۰ ساله را به قتل رسانده و متواری شده بود، خبر داد.

قتل وحشتناک پیرزن پولدار اصفهانی | قاتل مستاجر شیطانی بود

سرهنگ حسین ترکیان در این خصوص اظهار داشت: صبح روز 16 فروردین ماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر فوت مشکوک یک خانم 80 ساله در منزل خود در خیابان شهید اسماعیلی شهر اصفهان اکیپی از کارشناسان مجرب تشخیص هویت و بررسی صحنه جرم در محل حضور یافته و با بستگان متوفی هماهنگ شدند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با مشاهده آثار خفگی در گردن فرد مذکور پی به قتل او بردند، افزود: در ادامه مشخص شد 2 حلقه النگو و یک جفت گوشواره که همیشه همراه مقتول بوده نیز به سرقت رفته است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: با محرز شدن جنایت رخ داده کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شده و تحقیقات علمی و تخصصی را آغاز کرده و در همان لحظات اولیه به مستاجر فرد مقتول که همسرش پرستاری او را می‌کرد مظنون شده و با توجه به متواری شدن وی شناسایی و دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ تُرکیان گفت: جستجو برای یافتن فرد قاتل با دقت و تیزهوشی تمام انجام گرفت و نهایتاً در کمتر از 48 ساعت پس از وقوع حادثه متهم در حالی که در منزل یکی از اقوام خود در یکی از محلات شهر اصفهان مخفی شده بود شناسایی و دریک عملیات ضربتی پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کند، دستگیر شد.

وی از کشف طلاجات مسروقه مقتول در بازرسی بدنی از متهم خبر داد و گفت: قاتل که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد صراحتاً به قتل پیرزن 80 ساله اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مجرم اقرار کرد که چند وقتی بود که مواد مصرفیم تمام شده بود، از طرفی هم پولی نداشتم تا بتوانم موادم را تهیه کنم تا اینکه فکر شیطانی سرقت طلاجات پیرزن به سرم زد. آخر شب که همسرم بعد از انجام کارهای پیرزن به خانه آمد صبر کردم تا او به خواب برود و بعد در حالی که ساعت از یک نصف شب گذشته بود آهسته و آرام کلید را برداشته و به منزل مقتول رفتم پیرزن آرام روی تختش خوابیده بود چشمم بی‌اختیار به النگوهای طلای او افتاد، دیگر هیچ چیز نفهمیدم یک روسری که کنار زمین افتاده بود را برداشتم و دور گردن پیرزن پیچیدم و او را خفه کردم و بعد از دزدیدن النگوها و گوشواره هایش از منزل بیرون زدم و امروز می خواستم آنها را آب کنم که ناگهان ماموران پلیس را بالای سرم دیدم.

پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: با اعترافات صریح متهم و بازسازی صحنه جرم پرونده این جنایت تکمیل و فرد قاتل با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی با بیان اینکه فرزندان مقتول پیش از این در خصوص وقوع چندین بار سرقت وسایل منزل مادرشان توسط فرد قاتل بی‌اهمیت بوده و توجهی نکرده بودند، گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم افراد سالمند را به حال خود رها نکنند و برای به کارگماردن پرستار برای آنها به هرکسی اعتماد نکرده و در صورت مشکوک شدن به تغییرات رخ داده در منزل موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.