کد خبر : 44192 / /
/

قتل وحشتناک پدر با اسلحه در کرج | پسر جوان انگیزه مالی داشت

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: فردی که با همدستی دوستش به وسیله سلاح گرم پدرش را به قتل رسانده بود، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی شناسایی و دستگیر شد.

قتل وحشتناک پدر با اسلحه در کرج | پسر جوان انگیزه مالی داشت

سرهنگ حکمت اله شجاعی با اعلام این خبر بیان داشت: تیرماه سال گذشته ماموران پلیس ساوجبلاغ جسد یک مرد میانسال را که به وسیله شلیک گلوله به قتل رسید بود را در حوالی کردان در داخل اتوبوس مسافربری کشف می کنند.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی در کلانتری، ادامه روند تحقیقات در اختیار اداره مبارزه با جرائم جنایی استان قرار گرفته وکارآگاهان پس از انجام اقدامات تخصصی متوجه می شوند که مقتول در روز وقوع قتل با دوست یکی از فرزندانش برای انجام امور شخصی قرار داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه این شخص به عنوان مظنون به پلیس آگاهی دعوت و با انجام بازجویی های تخصصی، نامبرده پرده از یک جنایت برداشته و عنوان کرد که دوستش (پسر مقتول) به دلیل اختلاف با پدرش یک سلاح گرم تهیه کرده و با یک برنامه ریزی دقیق نامبرده را به محل وقوع قتل کشانده و او را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی قاتل در شهر کرج دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به صراحت به ارتکاب قتل پدرش به دلیل اختلافات مالی اعتراف کرد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.