کد خبر : 43971 / /
/

قتل فجیع دو مرد در پاساژ مهدی کرمانشاه | مرد خیاط چگونه به قتل رسید + تصاویر

صحنه قتل دو نفر از کسبه یکی از مجتمع‌های تجاری کرمانشاه که چند روز پیش توسط یکی دیگر از کسبه این مجتمع به قتل رسیده بودند، با حضور قاتل و بازپرس این پرونده بازسازی شد.

قتل فجیع دو مرد در پاساژ مهدی کرمانشاه | مرد خیاط چگونه به قتل رسید + تصاویر

پنجشنبه هفته گذشته ۲۳ شهریورماه ساعت ۱۳ در پاساژ مهدی شهرک آبادانی مسکن شهر کرمانشاه 2 خیاط که در مجاور یکدیگر مشغول بکار بودند بدلیل اختلاف که ریشه در گذشته دارد با یک‌دیگر درگیر می‌شوند.

در این درگیری یکی از طرفین که جوانی حدود ۲۵ ساله است با استفاده از سلاح گرم و با شلیک 5 گلوله به قفسه سینه اقدام به قتل این صاحب صنفی می‌کند.

وی در ادامه با شلیک 4 گلوله به سینه و کمر، نسبت به قتل یکی دیگر از کسبه که قصد میانجیگری داشته است می‌کند و سپس از صحنه جرم فرار می‌کند.

قاتل در ادامه به یکی از استان های مرزی جهت خروج از کشور متواری می‌شود و سپس با پشیمانی به یکی از شهرهای استان تهران می‌رود اما در نهایت با اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی و دستورات ویژه محمدی بازپرس ویژه قتل، شنبه شب مورخ ۲۵ شهریورماه و پس از گذشت ۴۸ ساعت در تهران دستگیر و سپس به کرمانشاه منتقل می‌شود.

قتل

صبح امروز یکشنبه ۲۶ شهریورماه بازسازی صحنه این دو قتل در محل این مجتمع تجاری با حضور محمدی بازپرس ویژه قتل، رییس پلیس آگاهی، اصحاب رسانه و قاتل برگزار شد.

این قاتل در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا، انگیزه خود از قتل های رخ داده را درگیری با این کسبه ها عنوان کرد و گفت: اسلحه را از قبل به قیمت ۹ میلیون تومان از یکی از محلات حاشیه نشین شهر کرمانشاه خریداری کرده بودم.

وی افزود: با این افراد مشکل داشتم و آن روز اصلا قصد کشتن آنان را نداشتم و فقط می‌خواستم با شلیک چند گلوله به زمین یا پای آنان باعث ترس شوم اما کنترل خود را از دست دادم.

این قاتل در پایان گفت: از کرده خود پشیمانم و اصلا فکر نمی‌کردم به این زودی دستگیر شوم هرچند که قصد داشتم خود را معرفی کنم.

محمدی بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه نیز در حاشیه این بازسازی به خبرنگار رکنا گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع این جنایت، پلیس آگاهی، کلانتری محل، اکیپ صحنه جرم و شخص بنده در محل حاضر و با جنازه دو تن از همشهریان مواجه شدیم.

قتل

وی افزود: پس از بررسی صحنه جرم دستورات لازم به پلیس ابلاغ شد و در نهایت پس از گذشت دو روز قاتل را که ابتدا به یکی از استان‌های مرزی کشور جهت خروج از کشور و سپس به دلیل پشیمانی به تهران رفته بود با اشراف اطلاعاتی دستگیر می‌کنند.

محمدی ادامه داد: وی انگیزه خود را اختلاف با کسبه اعلام کرده و مدعی است که فقط قصد ترساندن طرفین را داشته درحالی که وی از قبل اقدام به تهیه سلاح و خود را آماده درگیری می‌کند و اتفاقا تیراندازی وی به سمت مقتولین حرفه ای بوده است.

قاضی ویژه قتل دادسرای کرمانشاه خاطرنشان کرد: اتهام وی علاوه بر دو فقره قتل، خرید سلاح، حمل و نگهداری سلاح گرم و قدرت نمایی با سلاح گرم است که پرونده پس از بررسی کارشناسی منجر به صدور کیفرخواست خواهد شد.

وی در پایان از شهروندان درخواست داشت که مشکلات شخصی را در فضای آرام و بدون خشونت حل و فصل کنند.

در ادامه، قاتل صحنه جرم را بازسازی کرد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.