کد خبر : 44084 / /
/

کرمان موتور | کرمان موتور شاسی بلند | کرمان موتور فروش اقساطی

کرمان موتور آتش زد به مالش ! | فقط با 200 میلیون پول پیش بدون قرعه کشی شاسی بلند بخرید + جزییات

خبرهایی جدید درخصوص نحوه ثبت نام متقاضیان برای خودروهای پر فروش کرمان موتور را با هم می خوانیم.

کرمان موتور آتش زد به مالش ! | فقط با 200 میلیون پول پیش بدون قرعه کشی شاسی بلند بخرید + جزییات

کرمان موتور یک شرکت مورد قبول در بین شرکت های خودروسازی و وارد کننده ایرانی می باشد. محصولات کرمان موتور جزء خودرهای پر طرفدار و پر فروش موجود در بازار است. کرمان موتور در سال چند بار فروش نقدی و اقساطی برای طرفداران خود برگزار می کند.کرمان موتور در اسفند ۱۳۷۳ به عنوان اولین زیرمجموعه گروه صنایع خودروسازی کرمان (کرمان خودرو) برای واردات و ساخت مدل‌های مختلف خودروهای دوو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید شهر بم در استان کرمان تأسیس شد و فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد. آخرین اخبار مربوط به شرکت  کرمان موتور  را با هم در سایت خبر ِآزاد می خوانیم

سامانه یکپارچه خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امکان ویرایش اولویت‌بندی برای متقاضیان خودرو در اولین و دومین دوره سامانه یکپارچه که موعد تحویل ١۴٠٣ بود، فراهم شد.

کرمان موتور | آشنایی با محصولات جدید

کرمان موتور متقاضیان زیادی دارید. قیمت جدید محصولات کرمان موتور مشخص شد. قیمت امروز محصولات کرمان موتور نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است. قیمت کرمان موتور اعلام شد. با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای کرمان موتور در بازار به دست خواهید آورد.

به دنبال افزایش انصرافی‌ها در سامانه یکپارچه خودرو، این سامانه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ثبت‌نام ظرفیت‌های خالی موجود خودروسازان، مجددا با شرایط جدید و از طریق این سامانه از امروز (دوشنبه ۲۰ شهریور ماه) تا روز پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه انجام خواهد شد.

در متن کامل اطلاعیه شماره پنج این سامانه آمده است:

با توجه به اجرای مرحله اول تخصیص خودرو از محل ظرفیت های خالی موجود برخی شرکت های خودروساز و نظر به عدم استقبال و تکمیل نشدن ظرفیت های موجود، در راستای اجرای تصمیمات کارگروه خودروی شورای رقابت و با هدف تسهیل شرایط برای متقاضیانی که در سامانه ثبت نام کرده و دارای پروفایل کاربری هستند، ظرفیت های خالی موجود خودروسازان مجددا با شرایط جدید و از طریق سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد که در این مرحله، با توجه به اعلام شرکتهای کرمان موتور و مدیران خودرو مبنی بر امکان تحویل خودرو در سال ۱۴۰۲ ازمحل این ظرفیت ها، متقاضیان دارای شرایط به شرح ذیل می توانند نسبت به ثبت نام درسامانه اقدام کنند:

۱ - متقاضیان محصولات تمامی شرکت های حاضر در طرح(اول و دوم) که موعد زمانی تحویل آنها در سال ۱۴۰۳ تعیین شده است می توانند نسبت به تغییر خودروی اعلام شده قبلی به محصولات عرضه شده توسط شرکت های کرمان موتور و مدیران خودرو و تکمیل وجه آن طی فرایند ذیل اقدام کنند:

* در ابتدا متقاضی با ورود به پروفایل کاربری خود باید گزینه لغو سفارش خود را از قسمت جزییات سفارش انتخاب کند تا خودرو قبلی حذف شود.

* پس از لغو سفارش برای هر متقاضی از سبد محصولات اعلامی در سایت، امکان انتخاب محصول مهیا شده و می بایست خودروی جدید خود را انتخاب کنند.

* پس از پایان مهلت تغییرخودرو به سایت خودروساز مراجعه و نسبت به واریز وجه اقدام کرده تا فرآیند ثبت نام نهایی شود.

تبصره ۱: در صورت انتخاب خودرو بیش از ظرفیت موجود در فصول اعلام شده، تخصیص به ترتیب اولویت های تعیین شده قبل صورت خواهد گرفت.

تبصره۲: درصورتی که متقاضی سفارش قبلی را لغو و امکان انتخاب خودروی جایگزین فراهم نشود کماکان اولویت قبلی ایشان محفوظ خواهد ماند.

تبصره ۳: در صورتی که متقاضی، خودروی جدید را انتخاب نماید ولی در زمان مشخص شده توسط خودروساز مبالغ تعیین شده را به حساب خودروساز واریز وجه نکنند از اولویت بندی حذف می شود.

 

۲ - متقاضیانی که در دور دوم سامانه نوبت دهی هیچ خودرویی به آنها تخصیص داده نشده است نیز امکان انتخاب تمامی محصولات عرضه شده دو شرکت مذکور برای ایشان فراهم می باشد. بدیهی است ظرفیت قابل عرضه به ایشان از محل عدم تکمیل ظرفیت پس از تخصیص به متقاضیان بند ۱ خواهد بود.

* مدت زمان جابه جایی و یا انتخاب خودرو ۴ روز خواهد بود.

* پس از ارسال فهرست اولویت بندی شده به شرکت های خودروساز و اطلاع رسانی به متقاضیان امکان تکمیل وجه به مدت ۵ روز فراهم می شود.

* کلیه افرادی که تاکنون دعوتنامه برای ایشان صادر شده و یا خرید خودرو داشته‌اند مشمول این طرح نیست

به جهت تسهیل در فرایند انجام کار پیشنهاد می شود متقاضیان جهت مشاهده محصولات و اطلاع از جزئیات برنامه فروش خودروسازان به سایت شرکت های مذکور مراجعه کنند./ منبع: ایرنا

سامانه فروش یکپارچه خودرو از ۲۰ تا ۲۳ شهریور ماه مجددا بازگشایی شود اما این بار هم قرار نیست ثبتنام از افراد جدیدی صورت گیرد بلکه در این بازگشایی امکان ویرایش اولویت‌بندی برای متقاضیان خودرو در اولین و دومین دوره سامانه یکپارچه که موعد تحویل ١۴٠٣ دارند، فراهم شده است.

کرمان موتور

کرمان موتور | پرونده مرحله دوم فروش بسته نمیشود!

از ۶ شهریورماه، در پی ایجاد ظرفیت توسط خودروسازان برای ۳ درصد متقاضیانی که در مرحله دوم سامانه فروش، خودرویی به آن‌ها تخصیص داده نشده بود؛ سایت سامانه یکپارچه تا ۹ شهریور ماه با عرضه ۹ مدل خودرو از محصولات دو شرکت‌ خودروساز، باز شد. بنظر می‌رسید با اتمام این مرحله پس از حدود چهار ماه از آغاز فرآیند مرحله دوم، بالاخره پرونده این مرحله بسته شود، اما حال سامانه یکپارچه فروش خودروها، اطلاعیه‌ای منتشر کرده که براساس آن امکان ویرایش اولویت‌بندی برای متقاضیان دومین دوره (و اولین دوره) سامانه یکپارچه که موعد تحویل ١۴٠٣ دارند، فراهم شده است.

کرمان موتور | چرا ظرفیت خالی شد؟

به گفته مدیر سامانه فروش، با روند کاهشی قیمت خودرو در بازار، متقاضیان اقدام به انصراف از مرحله دوم طرح فروش یکپارچه کرده‌اند، به طوری که در ۲۴ ساعت ۵۰ هزار متقاضی از این طرح خارج شدند و با مراجعه به بانک‌ها اقدام به برداشت پول‌های خود کرده‌اند و حتی منتظر اعلام نتایج و اولویت‌بندی محصولات نشدند. از این رو ظرفیت خودروسازان خالی ماند.

کرمان موتور

کرمان موتور | چه خودروهایی میتوانید انتخاب کنید؟

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند، طرح پیش فروش یا طرح فروش نقد و اقساطی کرمان موتور را انتخاب کنند که در صورت انتخاب طرح اقساطی، بازپرداخت اقساط در موعد ۱۸ ماهه و ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه است. موعد تحویل خودروها به صورت ۹۰ روز کاری یا پیش فروش بهمن و اسفند ۱۴۰۲ اعلام شده است.

*پرداخت نهایی شامل مالیات و عوارض ارزش افزوده و شماره گذاری، گواهی اسقاط، پلاک، بیمه شخص ثالث، کارت هوشمند و پست است.

مدیران خودرو

مدیران خودرو اما این ۵ خودرو را از سبد محصولاتی خود جوا کرده و پشت ویترین سامانه یکپارچه در دسترس متقاضیان قرار داده بود.

شاید سایپا هم بیاید

براساس اخبار سایپا نتوانسته برای ۵۰ درصد ظرفیت عرضه خود در سامانه یکپارچه مشتری پیدا کند. بنابراین این احتمال وجود دارد که مدیران صمت زیر مجوز حضور سایپا در دور سوم را امضا کنند تا این خودروساز بتواند خودروهای فروش نرفته در ادوار گذشته طرح های فروش را بار دیگر پشت سامانه یکپارچه قرار دهد.  

کدام متقاضیان واجد شرایط هستند؟

    متقاضیانی که موعد زمانی تحویل آن‌ها در سال ۱۴۰۳ تعیین شده است

    متقاضیانی که در دور دوم سامانه نوبت‌دهی هیچ خودرویی به آن‌ها تخصیص داده نشده است.

نکته: کلیه افرادی که تاکنون دعوتنامه برایشان صادر شده یا خرید خودرو داشته‌اند مشمول این طرح نیستند

فرایند خرید

مرحله اول: ورود به سایتwww.esalecar.ir

مرحله دوم: مراجعه به بخش سفارشات

مرحله سوم: لغو سفارش

مرحله چهارم: انتخاب محصول جدید از خودروساز

مرحله پنجم: مرتب سازی اولویت ها و اعلام به خودروساز

مرحله ششم: فراخوان خودروساز جهت واریز وجه و تکمیل فرایند فروش

نکته: بیداربورس نوشت  پس از ارسال فهرست اولویت‌بندی شده به شرکت‌های خودروساز و اطلاع‌رسانی به متقاضیان، امکان تکمیل وجه به مدت ۵ روز فراهم خواهد شد./نبض بورس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.