کد خبر : 42801 / /
/

مرد کلاهبردار یزد را به هم ریخته بود | بازداشت کلاهبردار ۴۶۵ میلیاردی + جزییات

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که در استان یزد پس از 26 فقره کلاهبرداری به ارزش 465 میلیارد ریال به کرمانشاه گریخته بود.

مرد کلاهبردار یزد را به هم ریخته بود | بازداشت کلاهبردار ۴۶۵ میلیاردی + جزییات

سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی از پلیس فتا استان یزد مبنی بر اینکه شخصی که از 26 نفر کلاهبرداری کرده و به کرمانشاه متواری شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 16 سعدی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد این فرد اقدام به خرید و فروش بلیط های هواپیما و وسایل نقلیه به صورت اینترنتی و همچنین انجام معامله در فضای مجازی کرده و از این طریق مبلغ 465 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران با دریافت این گزارش و اطلاعات، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی کلاهبردار متواری در یکی از محلات شهر کرمانشاه شده و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سردار حاجیان یادآوری کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.