کد خبر : 43930 / /
/

خبر مهم برای مسافران شمال کشور | جدیدترین وضعیت ترافیکی جاده های شمال

رییس پلیس راه مازندران گفت: محورهای شمالی اکنون با بارش خفیف باران همراه است و در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در حدفاصل چناران تا دماوند و محدوده پل سفید، ترافیک خودرو روان است.

خبر مهم برای مسافران شمال کشور | جدیدترین وضعیت ترافیکی جاده های شمال

سرهنگ یدالله جهان تاب  وضعیت ترافیک در هر سه محور منتهی به این استان را روان اما مقطعی و پرحجم اعلام کرد و گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس برقرار و وضعیت ترافیک در این محور حدفاصل شهرستانک تا نساء پرحجم است.

وی افزود: وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر  روان است.

جهان تاب اظهار کرد: درحال حاضر ترافیک خودرو در مسیر جنوب به شمال جاده هراز در محدوده های لاسم، وانا، بایجان و سه راهی چلاو روان و پرحجم  است.

رییس پلیس راه مازندران یادآور شد: محورهای شمالی اکنون با بارش خفیف باران همراه است و در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در حدفاصل چناران تا دماوند و محدوده پل سفید، ترافیک خودرو روان است.

این مسئول با اشاره به تردد بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای ارتباطی استان از ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۲، یادآور شد: تردد خودرو در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است./ رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.