کد خبر : 43787 / /
/

انهدام باند ربایش دختران از پارک در مازندران | آدم‌ربایی با تهدید چاقو و قمه

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران از انهدام باند آدم‌ربایی و تجاوز به عنف در شهرستان بابل خبر داد

انهدام باند ربایش دختران از پارک در مازندران | آدم‌ربایی با تهدید چاقو و قمه

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران از انهدام باند آدم‌ربایی و تجاوز به عنف در شهرستان بابل خبر داد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری، در این‌باره گفت: پس از دریافت شکایت از سوی هشت دختر و پسر، مبنی بر آدم‌ربایی با تهدید چاقو و قمه در پارک‌های سطح شهر، موضوع با دستور فوری دادستانی شهرستان بابل، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 طبق اطلاعات به‌دست آمده، متهمان، قربانیان خود را در پارک‌های شهر شناسایی و با ربایش آنها به زور و تهدید، ضمن خوراندن انواع قرص‌های بیهوشی و موادمخدر، اقدام به تجاوز به آنان و تصویربرداری از اعمال شنیع  خود می‌کردند.

 وی افزود: در ادامه متهمان ردیف اول تا پنجم در مخفیگاه‌های‌شان شناسایی و در بازجویی‌های اولیه به انجام رفتارهای یادشده، خصوصا تجاوز به دو نفر از خانم‌ها به صورت باندی و گروهی اعتراف کردند.

متهمان همچنین درمخفیگاه خود با هدف ضربه به مکان‌های حساس نظامی و انتظامی و درراستای همسویی با جریان ضدانقلاب، در حال ساخت کوکتل مولوتوف و بمب دست‌ساز بودند. تحقیقات برای کشف زوایای دیگر این پرونده ادامه دارد./جام جم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.