کد خبر : 43582 / /
/

مرگ همزمان زن و مرد تهرانی در تصادف دلخراش | نبستن کمربند ایمنی جان آنها را گرفت

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی یکدستگاه وانت پراید در محدوده خیابان وزرا و فوت راننده آن بدلیل نبستن کمربند ایمنی، خستگی و خواب آلودگی راننده و پرت شدن و فوت سرنشین یکدستگاه سواری پژو در بزرگراه بابایی باز هم بدلیل نبستن کمربند ایمنی خبر داد.

مرگ همزمان زن و مرد تهرانی در تصادف دلخراش | نبستن کمربند ایمنی جان آنها را گرفت

سرهنگ رابعه جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، با بیان اینکه کمربند ایمنی ساده‌ترین ابزاری است که ناجی همه رانندگان در حوادث و تصادفات رانندگی است افزود: در ساعت ۰۴:۱۰ صبح دیروز در محدوده خیابان وزرا به شمال راستگرد خیابان عماد مغنیه یکدستگاه وانت پراید که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر منحرف و پس از برخورد با جدول کناری راه واژگون می‌شود که راننده وانت از داخل خودرو به بیرون پرتاب و سر وی زیرچرخ وانت خود قرار گرفته و باعث فوت دلخراش وی در صحنه حادثه می‌شود.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم کارشناسی منطقه ۶ پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حاضر و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام دادند که دریافتند راننده وانت پراید قبل از حادثه بدلیل خستگی و خواب آلودگی هیچ گونه آثار انعکاسی مانند خط ترمز از خود بر جای نگذاشته و مستقیم و بدون آنکه ترمزی بگیرد با جداول راه برخود کرده است.

سرهنگ جوانبخت افزود: همچنین در ساعت ۲۲:۴۰ در محدوده بزرگراه بابایی به شرق قبل از استخر یکدستگاه سمند بعلت تغییر مسیر با پژو ۲۰۶ برخورد و منجر به واژگونی پژوی فوق می‌گردد که متاسفانه سرنشین جلو پژو که خانم جوانی بوده به بیرون پرتاب که وی نیز در دم فوت مینماید.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست قبل از شروع به رانندگی حتما کمربند ایمنی خود را بسته و آنگاه اقدام به تردد نمایند و همیشه در حین رانندگی تمام حواس و توجه خود را به رانندگی اختصاص دهند و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز نموده قبل از رانندگی حتما استراحت کافی و لازم را داشته باشند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.