کد خبر : 43462 / /
/

اشتباه عجیب ساق حرفه ای برایش گران تمام شد

سرهنگ محمد خیشه رئیس منطقه یک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ساعت ظهر روز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه و در مسیر خیابان محمودیه تیم گشتی منطقه یک در حین گشت زنی مشاهده می نماید که یک دستگاه سواری پراید از کوچه بهمن جنوبی به صورت ورود ممنوع در حال حرکت می باشد.

اشتباه عجیب ساق حرفه ای برایش گران تمام شد

سرهنگ محمد خیشه رئیس منطقه یک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ساعت ظهر روز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه و در مسیر خیابان محمودیه تیم گشتی منطقه یک  در حین گشت زنی مشاهده می نماید که یک دستگاه سواری پراید از  کوچه بهمن جنوبی به صورت ورود ممنوع در حال حرکت می  باشد.

وی گفت: سر تیم واحد گشتی سرگرد مسعود کریم فر به راننده پراید مشکوک شده و به وی دستور ایست می دهند که پس از توقف و بررسی سوابق و استعلام از وضعیت خودرو، مشخص می گردد این سواری سرقتی می باشد.

وی افزود: راننده که همان  سارق خودرو  بوده به محض اطلاع از اینکه قرار است توسط تیم‌ های راهور  دستگیر  شود متواری می گردد که با هوشیاری تیم گشتی، سارق دستگیر و از متواری شدن وی جلوگیری می گردد.

 سرهنگ خیشه افزود: خودروی سرقتی به همراه سارق طی صورت جلسه ای تحویل کلانتری 163 ولنجک گردید تا پس از طی مراحل قانونی تا بدست صاحبش برسد.

وی از شهروندان خواست به محض رویت این چنین موارد و خودروها و موتور سیکلت‌هایی که مدتی رها شده‌اند ضمن تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ همکاران بنده را در جریان قرار داده تا اقدامات بعدی صورت پذیرد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.