کد خبر : 42466 / /
/

خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی | اعطای وام ۵۵۰ میلیونی برای این افراد

دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن معاونت مسکن و ساختمان اعلام کرد: افزایش سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان برای هر واحد مسکونی، مشمول همه طرح‌ها اعم از اراضی دولتی و طرح‌های خودمالک می‌شود.

خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی | اعطای وام ۵۵۰ میلیونی برای این افراد

دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از تخصیص تسهیلات ۵۵۰ تخصیص تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی به تمامی طرح دولتی و خودمالکیمیلیون تومانی نهضت ملی به تمامی طرح‌های دولتی و خودمالکی خبر داد.

معاونت مسکن و ساختمان اعلام کرد: پس از تصویب افزایش سقف تسهیلات فردی به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان در شورای پول و اعتبار و ابلاغ آن به شبکه بانکی، با پیگیری وزارت راه و شهرسازی مقرر شد که این افزایش تسهیلات برای هر واحد مسکونی مشمول همه طرح‌ها اعم از اراضی دولتی و طرح‌های خودمالک شود.

در اعلامیه دفتر طرح ریزی و پایش طرح‌های مسکن معاونت مسکن و ساختمان تاکید شده است: بانک‌های عامل مکلف هستند با تائید وزارت راه و شهرسازی فارغ از هزینه باقی‌مانده، نسبت به انعقاد قرارداد متمم افزایش تسهیلات به ۵۵۰ میلیون تومان برای این طرح‌ها اقدام کنند. بنابر این تکلیف بانک‌ها مشخص و باید بر اساس مصوبه مذکور که با امضای رئیس جمهور ابلاغ شده است به تکلیف خود عمل کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.