کد خبر : 42310 / /
/

بازداشت موبایل قاپ ۴۰ ساله در شهرک غرب | تعقیب و گریز پلیسی وسط خیابان های تهران

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتور سیکلت سرقتی مرتکب ۲۰ فقره موبایل قاپی شده بود خبر داد.

بازداشت موبایل قاپ ۴۰ ساله در شهرک غرب | تعقیب و گریز پلیسی وسط خیابان های تهران

سردار محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: 20 مرداد عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده بلوار دریای تهران به یک دستگاه موتور سیکلت تکرو با پلاک مخدوش مشکوک و موتور سوار را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

 متهم در همین حین با موتور سیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شد.

این مقام ارشد انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هرچه تمام‌تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار موتور سیکلت متهم متوقف شد.

ای بابا متهم برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و شگردهای پلیسی متهم زمین گیر و دستگیر شد و با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از متهم سه دستگاه تلفن همراهی که در روز جاری سرقت کرده بود کشف شد با انتقال متهم به مقر پلیس مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در امر سرقت می‌باشد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۴۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۰ فقره سرقت مشابه با همکاری معترف شد که در این خصوص شناسایی مالباختگان در دستور کلانتری شهرک قدس قرار گرفت و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.