کد خبر : 42229 / /
/

این 2 جوان رباط کریم را به هم ریخته بودند | دستگیری زورگیران قمه به دست پرند و رباط کریم

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری 2 سارق زورگیر در شهر پرند و رباط کریم و کشف 31 فقره سرقت خبر داد.

این 2 جوان رباط کریم را به هم ریخته بودند | دستگیری زورگیران قمه به دست پرند و رباط کریم

سرهنگ علی زنگنه با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: با زورگیری از شهروندان با استفاده از سلاح سرد در شهر پرند و رباط کریم، رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند، سرقت ها توسط 2 سرنشین یک موتور سیکلت صورت گرفته است.

سرهنگ زنگنه ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی چهره متهمان را به صورت فرضی ترسیم کرده و متوجه شدند آنها افرادی سابقه دار هستند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات شهر رباط کریم شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با بیان اینکه مالخر پرونده نیز شناسایی و دستگیری وی در دستور کار گرفت، تصریح کرد: متهمان در جریان تحقیقات تاکنون به 31 فقره سرقت به شیوه زورگیری از شهروندان در خیابان‌های پرند و رباط کریم اعتراف کرده و مال باختگان در مواجه حضوری آنها را مورد شناسایی قرار دادند.

وی با بیان اینکه 2 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی و 2 قبضه سلاح سرد از مخفیگاه متهمان کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم قرار گرفتند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.