کد خبر : 41531 / /
/

نخستین فروش فوق العاده مرداد ماه ایران خودرو شروع شد | زیر قیمت کارخانه صاحب هایما و تارا شوید + لینک ثبت نام

اولین فروش فوق العاده ایران خودرو در مرداد ۱۴۰۲ آغاز شد.

نخستین فروش فوق العاده مرداد ماه ایران خودرو شروع شد | زیر قیمت کارخانه صاحب هایما و تارا شوید + لینک ثبت نام

ایران خودرو اطلاعیه تکمیل ثبت نام هایما S۵، تارا اتوماتیک و وانت دوگانه سوز آریسان را منتشر کرد. در ادامه جدیدترین شرایط ثبت نام  فروش فوق العاده ایران خودرو را بخوانید.

فروش فوق العاده ایران خودرو مرداد ۱۴۰۲

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو عرضه شده در ثبت نام مرداد ۱۴۰۲ را در ادامه می‌خوانید. موعد تحویل خودورهای ایران خودروها ۳ ماهه اعلام شده است.

مهلت واریز وجه فروش فوق العاده ایران خودرو مرداد 1402

طبق اطلاعیه ایران خودرو،  آخرین مهلت واریز وجه طرح جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ است.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو مرداد 1402

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

فروش فوری ایران خودرو سامانه یکپارچه مرداد

طبق اعلام ایران خودرو این طرح ثبت نام خودرو ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان منتخبین بخش سوم اولویت های تابستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت های پاییز ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

تغییرات در تحویل خودرو به مادران متقاضی حائز شرایط

مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: در هر دوره عرضه یکپارچه 50 درصد سهمیه طبق قانون به مادران دارای 2 فرزند تعلق گرفته و با توجه به ظرفیت همه مادران حائز شرایط در نوبت تحویل خودرو قرار گرفته‌اند.

کاربران خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس من با عنوان «چرا قانون جوانی جمعیت ویژه مادران به درستی اجرا نمی‌شود» عنوان کردند با توجه به تصویب قانون اختصاص یک خودرو به مادران دارای دو فرزند مصوب 1400 مجلس شورای اسلامی؛ تقاضا داریم مسئول دستگاه نظارتی پیگیری کنند که چرا با توجه به اینکه این مورد یک قانون بوده، اما با وجود چندین بار ثبت‌نام در طرح‌های فروش ایران خودرو، تعدادی از حائزان شرایط موفق به دریافت خودرو نشده‌اند.

به گزارش فارس از اسفند سال گذشته عرضه خودرو فقط از طریق عرضه در سامانه یکپارچه بوده است بنابراین در دو طرح عرضه یکپارچه خودرو از طریق سامانه یکپارچه که در اسفند ماه سال گذشته و اردیبهشت امسال برگزار شد تمام خودروسازان خودروهای خود را در این سامانه عرضه کرده‌اند و براساس نوبت و بدون قرعه‌کشی به تمام متقاضیان عادی، مادران و خودروهای فرسوده خودرو تعلق گرفته است.

مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودرو در این باره به خبرنگار فارس؛ گفت: در هر دوره عرضه یکپارچه 50 درصد سهمیه طبق قانون به مادران دارای دو فرزند تعلق گرفته است و با توجه به ظرفیت همه مادران حائز شرایط در نوبت تحویل خودرو قرار گرفته‌اند.

وی افزود: اسامی مشمولان طرح، براساس پالایشی که سازمان ثبت احوال از بین ثبت‌نام کنندگان انجام می‌دهند، به وزارت صمت جهت اقدامات لازم ابلاغ می‌شود.

 گفتنی است امید قالیباف سخنگوی وقت وزارت صمت نیز در اسفند ماه سال گذشته اعلام کرد که وزارت صمت 50 درصد از خودروهای عرضه شده در طرح یکپارچه خودرو داخلی را به طرح جوانی جمعیت و به عبارتی به مادران مشمول اختصاص داده است و 50 درصد دیگر را به متقاضیان عادی اختصاص داده است.

قالیباف  افزود: دو نوع نوبت دهی در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی خواهیم داشت، به‌طوری که نوبت و فایل مادرانی که مشمول طرح می‌شوند، جداگانه و نوبت دهی به متقاضیان عادی نیز به صورت جداگانه خواهد بود. همچنین از آنجایی که نیمی از ظرفیت خودروساز به طرح مادران تعلق می‌گیرد، بنابراین مادران مشمول بسیار سریع‌تر به خودرو دست می‌یابند./فارس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.