کد خبر : 37489 / /
/

ایران خودرو | ایران خودرو فروش فوری | ایران خودرو قرعه کشی

شگفتانه جذاب ایران خودرو برای مشتریانش | فروش فوق العاده ایران خودرو استارت خورد

شرکت ایران خودرو شرایط پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات خود برای متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده انـد و پیامک برایشان ارسال شده است را اعلام کرد.

شگفتانه جذاب ایران خودرو برای مشتریانش | فروش فوق العاده ایران خودرو استارت خورد

ایران خودرو به متقاضیان و نمایندگی های مجاز اعلام کرد: شرایط پیش فروش برخی از محصولات این شرکت صرفاً جهت بخش دوم اولویت های تابستان ۱۴۰۲ با موعد تحویل مرداد ۱۴۰۲ به شرح ذیل اعلام می شود.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده انـد و اسـامی آنها بـه عنـوان بخـش دوم اولویـت تابسـتان بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است و برای آنها توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده می توانند در این بخشنامه ثبت نام کنند.

در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. 

11

بر اساس این گزارش همچنین ایران خودرو به متقاضیان و نمایندگی های مجاز این شرکت اعلام کرد: شرایط فروش فوق العاده برخی از محصولات این شرکت با موعد تحویل ۹۰ روزه صرفاً برای منتخبین مرحله اول تابستان ۱۴۰۲ از طریق اولویت بندی وزارت صمت به شرح جدول ذیل ارائه می شود

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند و اسامی ایشان به عنوان اولویت اول فروش فوق العاده به این شرکت اعلام شده است و برای آنها توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده می توانند دراین بخشنامه ثبت نام کنند . 

زمان فعال سازی این بخشنامه بر روی سایت شرکت بعد از ارسال پیامک از سوی ایران خودرو خواهد بود ./همشهری آنلاین

جزئیات بخشنامه:

22

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.