کد خبر : 41463 / /
/

وام بی دردسر و فوری از بانک ملت | وام ۲۰۰ میلیون تومانی برای خرید کالا + شرایط دریافت و مبلغ اقساط

اشخاصی که در یکی از شعب بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته و مایل به دریافت وام برای خرید کالاهای مختلف هستند، می‌توانند از طرح «حامی» این مجموعه استفاده کنند. حداکثر مبلغ این تسهیلات 200 میلیون تومان اعلام شده است.

وام بی دردسر و فوری از بانک ملت | وام ۲۰۰ میلیون تومانی برای خرید کالا + شرایط دریافت و مبلغ اقساط

وام گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام  مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام خود را دریافت کنند. مجلس طرح  وام ازدواج را تصویب کرد.

اشخاصی که در یکی از شعب بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته و مایل به دریافت وام برای خرید کالاهای مختلف هستند، می‌توانند از طرح «حامی» این مجموعه استفاده کنند. حداکثر مبلغ این تسهیلات 200 میلیون تومان اعلام شده است.

به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک ملت که برای خرید کالاها و محصولات مختلف کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند برای وام ۲۰۰ میلیون تومانی درخواست بدهند و از فروشگاه‌های طرف قرارداد این بانک خرید داشته باشند. تسهیلات حامی کارت در قالب عقد مرابحه به مشتریان اعطا می‌شود. افرادی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که قبلا از این طرح استفاده نکرده باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. سود این وام برحسب دوره بازپرداخت متغیر بوده و حداکثر به ۱۸ درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۶۰ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان است. کل سود تسهیلات، ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و مجموع رقم وام و سود ان، ۳۰۶ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۱۲۹ تومان خواهد بود.

بانک ملت یکی از بانک‌های خصوصی برتر کشور است که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۹ آغاز کرد. این مجموعه به دنبال تحقق هدف‌هایی مانند رشد و بهره وری بانک‌ها، سوددهی و ارائه خدمات مناسب مشتریان، شناخت نیازها و دسته بندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود و … است.

بانک ملت تاکنون توانسته تندیس زرین بانک محبوب ایران سال ۱۳۹۶، عنوان سومین شرکت برتر کشور در رتبه بندی سال ۱۳۹۵ سازمان مدیریت صنعتی و … را به دست آورد.

شرایط لازم برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سینا

مشتریان بانک سینا که مایل به دریافت وام ارزان قیمت از این مجموعه هستند کافی است در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و بعد از واریز حداقل 100 هزار تومان در سپرده خود، میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کنند. این تسهیلات تحت عنوان طرح «میعاد» به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از اشخاصی که به وام 200 میلیون تومانی طرح میعاد بانک سینا احتیاج دارند باید حداقل سه ماه یا حداکثر 12 ماه از مدت زمان افتتاح سپرده ایشان گذشته باشد. این تسهیلات در رده وام‌های ارزان قیمت بانک سینا قرار می‌گیرد و حداکثر سود آن 9 درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور به 36 ماه می‌رسد. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند برحسب نظر شعبه و میزان وام دریافتی، باید یا ضامن رسمی یا سند ملکی داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان است. کل سود تسهیلات، 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان خواهد بود.

بانک سینا چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

بانک سینا در اسفندماه سال 1387 با هدف تامین نیازهای مالی واحدهای مختلف تجاری، تولیدی و خدماتی و همچنین جمع آوری سپرده‌های عمومی در جهت اعطای به بخش‌های مختلف اقتصادی به خصوص بخش تولید و تاسیس فعالیت خود را آغاز کرد.

هم اکنون بانک سینا انواع خدمات مرتبط با افتتاح انواع حساب، تسهیلات، مبارزه با پولشویی، مسئولیت اجتماعی، بانکداری شرکتی و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

شرایط دریافت وام فوری مشاغل خانگی ۱۴۰۲

معاون وزیر کار توضیحات بیشتری درباره وام ۱۵۰ میلیونی مشاغل خانگی عنوان نکرده و مشخص نیست که اقساط ماهانه این وام چقدر است و این وام اشتغال‌زایی به چه کسانی پرداخت می‌شود. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که متقاضی دریافت وام مشاغل خانگی نباید از شاغلان بخش دولتی باشد. البته گفته می‌شود که بازنشستگان دولتی می‌توانند از این وام استفاده کنند.

متقاضیان این وام ابتدا باید وارد سامانه smkh.mcls.gov.ir شوند و برای دریافت این وام ثبت‌نام کنند. البته پیش از مراجعه به این سامانه،‌ متقاضیان باید به درگاه ملی مجوز های کشور مراجعه کرده و اقدام به احراز هویت و درخواست صدور مجوز، برای کسب و کار خانگی مورد نظر خود کنند.

همچنین تاکید شده که متقاضی تنها می‌تواند در رشته‌ای درخواست وام کند که در آن رشته مهارت و گواهی فعالیت داشته باشد.

از دیگر شرایط دریافت وام ۱۵۰ میلیونی اشتغال‌زایی می‌توان به داشتن حداقل سنی ۱۸ سال، گواهی عدم سوء پیشینه کیفری و کارت پایان خدمت اشاره کرد. البته دریافت این وام نیازمند ضامن است.

در طرح ارغوان بانک سینا شما می‌توانید با ایجاد میانگین ۲ تا ۶ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. البته فرد متقاضی باید خوش حساب باشد، هیچگونه چک معوقه بانکی یا برگشتی نداشته باشد. البته گواهی اشتغال اعم از جواز کسب یا فیش حقوقی و هرچه از این دست نیز از باقی مدارکی است که فرد می‌باید آنها را در دست داشته باشد و این شرایط همچنین برای ضامن‌ها نیز برقرار است و اعتبار آنان بسته به میزان دریافتی و درآمدهای ماهانه آنها خواهد بود.

بانک سینا در قالب انواع طرح‌های مختلف، به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات می‌پردازد. این بانک براساس ابلاغ بانک مرکزی، انواع وام‌های تکلیفی را نیز به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌کند.

این تسهیلات می تواند به ویژه برای مستاجران شرایط مناسبی را برای تامین افزایش شدید رهن خانه های استیجاری کمک کند و از آنجایی که نرخ تورم بر اساس پیش بینی های خوشبینانه رئیس کل بانک مرکزی حداقل در محدوده ۲۰ تا ۳۰ درصد خواهد بود، لذا دریافت این نوع تسهیلات نیز با نرخ های پیشنهادی و انتخابی منطقی است.

وام فوری

وام فوری | مزایای طرح ارغوان

نرخ سود تسهیلات بر اساس این طرح انتخابی بوده و بسته به میزان سپرده گذاری شما ۱۸، ۲۰، ۲۲ و ۲۳ درصد است. همچنین سقف تسهیلات برای افراد حقیقی ۲ میلیارد ریال و برای صاحبان کسب وکار ۵ میلیارد ریال است.

لذا با این اوصاف افرادی که امکان ایجاد میانگین حساب دارند و می‌خواهند از این طریق وام دریافت کنند، طرح «ارغوان بانک سینا» گزینه مناسبی برای آن‌ها است که متقاضیان عادی با ایجاد سپرده قرض الحسنه از وام ۲۰۰ میلیون تومانی و افراد دارای پروانه کسب می توانند از وام ۵۰۰ میلیون تومانی بهره مند شوند.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح ارغوان بانک سینا با نرخ سود ۲۰ درصد و مدت بازپرداخت ۱۲ ماهه، متقاضی باید در مجموع ۲۴۰ میلیون تومان بازپرداخت کند و برای درافت تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصدی در مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه باید ماهیانه ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان قسط بپردازد. کل سود این مقدار وام، ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و جمع مبلغ وام و سود آن ۳۰۵ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان است.

هزینه‌های جانبی با توجه به نوع ضمانت متفاوت است و در صورتی که سند ملکی به عنوان ضمانت ارائه شود، وام گیرنده باید یک میلیون تومان به بانک پرداخت کند. اما اگر ضامن رسمی ارائه شود، مبلغ هزینه جانبی کاهش پیدا خواهد کرد و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

در ادامه به برخی از سئوالات پر تکرار درباره این طرح اشاره می کنیم:

مدت بازپرداخت طرح ارغوان تا چه مدت افزایش می‌یابد؟

به ازای هر ماه سپرده گذاری، ۶ ماه به مدت بازپرداخت اضافه می‌شود.

بازپرداخت به چه صورت‌هایی ممکن است؟

بازپرداخت فقط به صورت اقساطی است و تحت هیچ شرایطی پرداخت به صورت یک‌جا و راس مدت ممکن نیست.

آیا می‌توان تسهیلات را به شخص دیگری منتقل کرد؟

امتیاز تسهیلات طرح ارغوان به پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر و برادر -با تکمیل فرم- می‌توان منتقل کرد. انتقال امتیاز به اشخاصی غیر از لیست مذکور ممنوع است.

آیا دارندگان حساب طرح ارغوان می‌توانند کارت بانکی دریافت کنند؟

بله

در ادامه جداول این تسهیلات با نرخ های متفاوت و زمان های سپرده گذاری آمده اما شما می توانید جهت کسب اطلاع بیشتر به پایگاه اینترنتی بانک سینا و به نشانی https://tarh.sinabank.ir/arghavan مراجعه کنید.

مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت ضریب تسهیلات سود تسهیلات
۲ ۱۲ 40% 18%
۳ ۱۸ 40%
۴ ۲۴ 40%
۵ ۳۰ 40%
۶ ۳۶ 40%

 

 

مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت ضریب تسهیلات سود تسهیلات
۲ ۱۲ 60% 20%
۳ ۱۸ 60%
۴ ۲۴ 60%
۵ ۳۰ 60%
۶ ۳۶ 60%

 

 

 

 

 

 

 

 

مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت ضریب تسهیلات سود تسهیلات
۲ ۱۲ 100% 22%
۳ ۱۸ 100%
۴ ۲۴ 100%
۵ ۳۰ 100%
۶ ۳۶ 100%

 

 

 

 

 

 

 

 

مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت ضریب تسهیلات سود تسهیلات
۲ ۱۲ 150% 23%
۳ ۱۸ 155%
۴ ۲۴ 160%
۵ ۳۰ 170%
۶ ۳۶ 175%
copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.