کد خبر : 37708 / /
/

وام | وام فوری | وام ازدواج | وام ودیعه مسکن | وام بدون ضامن

شرایط دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی | وام با کارمزد 4 درصدی با اقساط 5 میلیونی

مشتریان واجد شرایط بانک کشاورزی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی از این مجموعه هستند، امکان استفاده از طرح «احسان» را دارند.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی | وام با کارمزد 4 درصدی با اقساط 5 میلیونی

وام از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام دارای شرایط خاصی است. وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است. وام از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت وام را بخوانید.

مشتریان واجد شرایط بانک کشاورزی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی از این مجموعه هستند، امکان استفاده از طرح «احسان» را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک کشاورزی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه این مجموعه هستند باید در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه داشته باشند. علاوه بر داشتن سپرده قرض الحسنه، ایجاد میانگین حساب یک تا 12 ماهه ضروری است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی با کسر از حقوق داشته باشند. این تسهیلات سود ندارد و به دو صورت بدون کارمزد یا کارمزد چهار درصدی پرداخت می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که امتیاز این تسهیلات امکان واگذاری به دیگران را دارد.

با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت آن و کارمزد چهار درصدی، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 904 هزار و 797 تومان است. کل سود تسهیلات، 12 میلیون و 572 هزار و 692 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 212 میلیون و 647 هزار و 692 تومان خواهد بود.

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی است که از سال 1312 به مشتریان واجد شرایط خود انواع خدمات پولی و بانکی را ارائه می‌دهد. این بانک با هدف حمایت از بخش کشاورزی و زیربخش‌های آن فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون بانک کشاورزی هزار و 817 شعبه دارد و 50 شعبه از این مجموعه به ارائه خدمات ارزی و بین المللی مشغول هستند.

این بانک همواره منابع زیادی را به بخش کشاورزی و توسعه آن اختصاص می‌دهد و هدف‌های مختلفی را در جهت بهبود وضعیت کشاورزان دنبال می‌کند.

وام 300 میلیونی

بانک مرکزی سقف فردی تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌های قرض‌الحسنه را از ۲ میلیارد ریال به ۳ میلیارد ریال افزایش داد.

بانک مرکزی اعلام کرد:  سقف فردی تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌های قرض‌الحسنه از 2 میلیارد ریال به 3 میلیارد ریال افزایش یافته است.

علاوه بر این مبلغ تسهیلات قرض‌الحسنه شرکت‌های حقوقی (کسب و کارهای خرد و دانش‌بنیان) از مبلغ 5 میلیارد ریال به مبلغ 5‌/7 میلیارد ریال افزایش یابد.

براین اساس بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت می توانند با رعایت سایر شرایط و ضوابط نسبت به افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه اقدام کنند./تسنیم

وام

شرایط پرداخت وام ارزان قیمت 150 میلیونی

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از احتمال افزایش سقف تسهیلات مشاغل خانگی خبر داد و گفت: نگاه ما افزایش رقم تسهیلات مشاغل خانگی متناسب با تورم است.

وحید بای با بیان اینکه در حوزه مشاغل خانگی ۶۷۰ رسته شغلی وجود دارد، اظهار کرد: علاوه‌بر تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، تسهیلات مشاغل خانگی نیز به متقاضیان اعطا می‌شود که متقاضیان برای بهره‌مندی از تسهیلات می‌توانند به سامانه مشاغل خانگی مراجعه کنند.

وی افزود: در بخش کشاورزی در رشته‌هایی مانند گیاهان دارویی، زعفران، سردخانه و نگهداری محصولات، پرورش و نگهداری زنبور عسل، شیلات و آبزیان، صنایع غذایی و تبدیلی و کشاورزی، کشت نهال و بذر، بسته‌بندی میوه و سبزی و خشکبار صادراتی به علاقه‌مندان تسهیلات تعلق می‌گیرد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان متذکر شد: در حوزه مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۱، میزان تسهیلات ارزان‌قیمت و قرض‌الحسنه برای متقاضیان مستقل به ۱۵۰ میلیون تومان  و افراد پشتیبان تا سقف چهار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

بای تأکید کرد: سیاست ما این است که تسهیلات اعطایی را تا سقف قانونی ارتقا دهیم مشروط به آنکه رسته شغلی توجیه اعطای تسهیلات تا سقف اعلام‌شده را داشته باشد چراکه برخی از رسته‌های شغلی در مشاغل خانگی نیازی به پرداخت کامل تسهیلات ندارند.

وی با بیان اینکه یکی از رسته‌های اولویت‌دار ما در حوزه روستاها نوغانداری است، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱، ۱۵ میلیارد تومان در زمینه نوغانداری معرفی به بانک انجام شده است.

به گفته معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان؛ سهم استان در بخش تسهیلات مشاغل خانگی در دو سال گذشته ۳۰ میلیارد تومان بوده که در سال ۱۴۰۰ به ۶۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ به ۹۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و این مهم نشان می‌دهد سیاست وزارتخانه گسترش مشاغل خانگی در گلستان است.

بای با اشاره به اینکه سیاست ما حمایت از متقاضیان مشاغل خانگی است، یادآور شد: وزارتخانه هم امسال وعده‌هایی مبنی بر افزایش سقف تسهیلات داده و براساس آن در سال جدید میزان تسهیلات اعطایی افزایش می یابد، نگاه ما این است متناسب با تورم، رقم تسهیلات مشاغل خانگی افزایش یابد.

وی از اجرای طرح هر روستا یک تعاون خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح در هر روستای گلستان یک تعاونی ایجاد شود تا به پیشرفت و آبادانی روستاها و به دنبال آن توسعه گلستان کمک کند./ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.