کد خبر : 40091 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه امامی | قیمت سکه در بازار آزاد

سقوط شوکه کننده قیمت سکه | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه ۲۹ خرداد ماه) در بازار تهران ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۷۰۰ هزار تومان کاهش داشت.

سقوط شوکه کننده قیمت سکه | کاهش  ۷۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه ۲۹ خرداد ماه) در بازار تهران ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۷۰۰ هزار تومان کاهش داشت.

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران امروز ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی در مقایسه با روز گذشته در بازار تهران ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه به ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید و سکه یک گرمی هم ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران ۲ میلیون و ۳۲۷ هزار تومان اعلام شد.

بهای هر اُنس طلا نیز در بازارهای جهانی به یک‌هزار و ۹۵۰ دلار است.

تداوم روند کاهشی نرخ دلار در مرکز مبادله

قیمت هر دلار آمریکا امروز (دوشنبه، ۲۹ خرداد ۱۴۰۲) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش ۲۲ تومانی نسبت به روز گذشته همراه شد و به ۴۱ هزار و ۳۲۵ تومان رسید.

به گزارش ایرنا، بر پایه دادوستد بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (دوشنبه) به ۴۱ هزار و ۳۲۵ تومان و قیمت حواله دلار به ۳۷ هزار و ۵۶۸ تومان رسید.

همچنین بهای هر اسکناس یورو ۴۵ هزار و ۲۳۵ تومان و بهای حواله یورو ۴۱ هزار و ۱۲۳ تومان، هر اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۲۵۲ تومان و هر حواله درهم ۱۰ هزار و ۲۲۹ تومان کشف شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.