کد خبر : 39982 / /
/

قیمت خودرو | قیمت خودرو در بازار | قیمت خودرو در سال 1402

سقوط سنگین قیمت خودرو در بازار اول هفته | روند کاهشی قیمت خودرو ادامه دار شد

روند بازار خودرو، از کاهش ۲۰ تا ۸۵ میلیون تومانی قیمت خودرو طی یک هفته گذشته حکایت دارد.

سقوط سنگین قیمت خودرو در بازار اول هفته | روند کاهشی قیمت خودرو ادامه دار شد

ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه دارد؛ به طوری که طی یک هفته گذشته شاهد کاهش ۲۰ تا ۸۵ میلبون تومانی قیمت خودرو بودیم.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت پژو۲۰۶ تیپ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ طی یک هفته گذشته در حدود ۴۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و با قیمت ۵۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رود.

پژو۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ نیز در حدود ۶۰ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۶۰۵ میلیون تومان رسیده است.

اما پژو۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۸۵ میلیون تومانی، به قیمت ۸۲۰ میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک صفر مدل ۱۴۰۲ نیز با کاهش ۸۵ میلیون تومانی، در بازار به قیمت ۷۹۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این در حالی است که تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ کاهش ۶۵ میلیون تومانی را تجربه کرده و در بازار ۶۳۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

بنا به این گزارش، در بازار خودرو دنا اتوماتیک توربوپلاس مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۶۵ میلیون تومانی، به قیمت ۸۱۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۴۵ میلیون تومانی، به قیمت ۵۲۰ میلیون تومان رسیده است.

اما پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۲۵۵ میلیون تومان رسیده که در طول یک هفته گذشته ۲۰ میلیون تومان ارزان شده است.قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ هم با کاهش ۲۰ میلیون تومانی، ۳۲۵ میلیون تومان شده است. این در حالی است ک ساینا S دنده‌ای‌ مدل ۱۴۰۲ کاهش ۳۵ میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت ۳۳۰ میلیون تومان رسیده است./خبرآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.