کد خبر : 39717 / /
/

قیمت خودرو | قیمت خودرو در سال 1402

رکورد ریزش قیمت این خودرو دربازار با کاهش ۳۰ میلیونی | وضعیت بازار خودرو یکشنبه ۲۱ خردادماه

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرد.

رکورد ریزش قیمت این خودرو دربازار با کاهش ۳۰ میلیونی |  وضعیت بازار خودرو یکشنبه ۲۱ خردادماه

قیمت خودرو | قیمت خودرو روز شنبه 20خرداد 1402، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی مواجه شد.در سایت‌های خرید و فروش، قیمت خودرودر لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است. قیمت خودرواز ابتدای فروردین‌ با نوساناتی همراه شد. قیمت‌ها در نیمه نخست فروردین متاثر از نرخ ارز روند صعودی به خود گرفت.با واردات خودرو خریداران امیدوار به کاهش  قیمت خودروهای بازار هستند

نمودار قیمت خودرو امروز نزولی شد. تقریبا تمام محصولات پرفروش ایران خودرو و سایپا نسبت به روز گذشته کاهش قیمت را ثبت کردند. قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P با کاهش ۳۰ میلیونی طی یک روز رکورد زد. این خودرو کمتر از دوماه گذشته حوالی ۱۶۰ میلیون تومان ارزان شده است. همچنین قیمت رانا پلاس ۱۴۰۱ طی دو هفته گذشته ۴۰ میلیون و طی یک ماه گذشته ۷۵ میلیون تومان ریزش داشته است.

قیمت خودرو

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

طبق گفته کارشناسان در صورت تداوم روند نزولی بازار ارز که تحت تاثیر آزادسازی پول های بلوکه شده است قیمت خودرو نیز روند نزولی خواهد داشت. البته روز گذشته ایران خودرو قیمت ۲۸ خودرو را تغییر داد که بر این اساس قیمت کارخانه ۲۵ خودرو از اول تابستان با افزایش به روزرسانی می‌شود، بنابراین باید منتظر افزایش قیمت این خودروها بود.

در ادامه آخرین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییر آن نسبت به روز گذشته (بیستم خردادماه ۱۴۰۲) را می‌خوانید؛

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۴۸۵میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون تومان ارزان شده است و طی یک هفته ۳۵ میلیون تومان ارزان شد است. این خودرو طی ۵۲ روز گذشته ۱۳۰ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۵۱۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۵۵ میلیون تومان رسیده است که ۱۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۵۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته  ۱۰ میلیون تومان کاهش داشته است و طی ۴۵ روز گذشته ۱۴۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۸۵ میلیون تومان است که نسبت به ۵ روز گذشته ۱۵میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۸۳۰ میلیون تومان است که ۳۰ میلیون تومان ارزان شده است. این خودرو تقریبا ۵۰ روز گذشته ۱۶۰ میلیون ارزان شده است.  مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۸۷۵میلیون تومان است که  ۳۰میلیون تومان کاهش پیدا کرده است این دو مدل طی دو هفته گذشته ۶۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ ، ۸۲۰میلیون تومان است که نسبت به  روز گذشته ۲۰ میلیون ارزان است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۸۵۰ تومان قیمت خورده است که ۲۵ میلیون تومان ارزان شده است. این خودروها طی ۴۷ روز گذشته ۲۲۵ میلیون ارزان شدند.

قیمت روز خودرو

قیمت تارا دنده ای۱۴۰۲ هم به ۶۷۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۲۰ میلیون ارزان شده است و طی۳۴ روز گذشته ۱۵۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی  ۸۶۰میلیون تومان رسیده است که به معنای کاهش ۱۵میلیونی طی ۶ روز گذشته و کاهش  ۱۶۵ میلیونی طی ماه گذشته  است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۶۲۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است اما طی یک ماه گذشته ۱۷۰میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۴۰ میلیون تومان رسیده است که ۱۵ میلیون کاهش یافته است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۵۵میلیون تومان که ۱۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت رانا پلاس ۱۴۰۱ هم نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون تومان کاهش قیمت را ثبت کرده است و ۴۸۰ میلیون تومان است. این خودرو طی دو هفته گذشته ۴۰ میلیون و طی یک ماه گذشته ۷۵ میلیون تومان ریزش داشته است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۵۵میلیون تومان است که طی روز گذشته  ۱۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۶۵ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون کاهش داشته است.

قیمت پژو پارس LX  مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۲۵ میلیون اعلام شده است که طی روز گذشته ۱۰ میلیون تومان کاهش داشته است.

قیمت پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۱۵ میلیون تومان شده است که نسبت به  روز گذشته ۵میلیون ریزش را ثبت کرده است.

قیمت پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ نیز با کاهش ۵ میلیون تومانی به ۵۲۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به ۲۸۵ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ۵ میلیون تومان ارزان شد.

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم  با کاهش ۵ میلیونی طی دو روز گذشته به ۲۷۰ میلیون تومان است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته  ۵ میلیون ارزان شده است و  ۳۴۰ میلیون تومان است.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۳۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۵۵ میلیون تومان خریدوفروش می شود که به معنای کاهش ۵ میلیونی طی یک روز است.

قیمت ساینا EX دنده ای مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۳۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۴۰ میلیون رسیده است که نسبت به  روز گذشته ۱۵ میلیون ارزان شده است. این خودرو نسبت به ۱۶ ادریبهشت ۵۵میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۵۰ میلیون تومان شده است که نسبت به چهار روز گذشته ۱۰ میلیون تومان ارزان شده است و  مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۳۶۵ میلیون است که ۵ میلیون تومان طی چهار روز ارزان شده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز ۴۱۵ میلیون تومان اعلام شده است که ۱۵ میلیون تومان کاهش داشته است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۵۷۵میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است و طی یک ماه گذشته ۱۴۰ میلیون ارزان شده است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۵۴۰ میلیون تومان فروخته می‌شود که به معنای کاهش ۱۰ میلیونی طی دو هفته گذشته است./اقتصادآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.