کد خبر : 34047 / /
/

وام | وام فوری | وام ازدواج | وام ودیعه مسکن | وام بدون ضامن

اگر تاکنون موفق به گرفتن وام نشدید بخوانید | وام کم سود 200 میلیون تومانی بدون ضامن و فوری

مشتریان بانک صادرات که مایل به دریافت وام کم سود 200 میلیون تومانی هستند، امکان استفاده از طرح «میثاق» این مجموعه را دارند. سود این تسهیلات برای متقاضیان حقوقی کم‌تر است.

اگر تاکنون موفق به گرفتن وام نشدید بخوانید | وام کم سود 200 میلیون تومانی بدون ضامن و فوری

وام فوری در این بانک ها پرداخت می شود و حدود شش ماه از تصویب وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام توسط دولت پرداخت خواهد شد وام فوری از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام فوری از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت  وام فوری  را بخوانید.

مشتریان بانک صادرات که مایل به دریافت وام کم سود 200 میلیون تومانی هستند، امکان استفاده از طرح «میثاق» این مجموعه را دارند. سود این تسهیلات برای متقاضیان حقوقی کم‌تر است.

به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک صادرات که امکان دریافت وام کم سود 200 میلیون تومانی بانک صادرات را دارند، حتما در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه دریافت کرده‌اند. ضمنا اشخاصی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که حداقل سه ماه از مدت زمان افتتاح حساب ایشان گذشته باشد. سود این تسهیلات بانکی برای اشخاص حقیقی 9 درصد و برای حقوقی‌های واجد شرایط هفت درصد اعلام شده است. تمامی افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به 36 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان است. کل سود تسهیلات 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 229 میلیون و 11 هزار و 75 تومان خواهد بود.

دیگر نکات وام کم سود 200 میلیون تومانی بانک صادرات

لازم به ذکر است که این طرح یک مزیت مهم دارد. براساس اعلام بانک، نحوه محاسبه میانگین موجودی و کسب امتیاز دریافت تسهیلات در این طرح به صورت روز شمار بوده و مشتری امکان واریز و برداشت و انجام امور روزانه مالی خود را خواهد داشت.

آن دسته از مشتریان حقوقی بانک صادرات که مایل به دریافت چنین تسهیلاتی هستند نیز می‌توانند با توجه امتیاز متعلقه خود، کارکنانشان را برای دریافت وام به بانک معرفی کنند.

بانک صادرات در قالب دیگر عقود بانکداری اسلامی اعم از مرابحه، مساقات و … نیز به مشتریان حقیقی و حقوقی واجد شرایط تسهیلات ارائه می‌دهد./کاماپرس

وام فوری

ثبت نام برای وام قرض الحسنه ۶ میلیونی ارزان

رییس سازمان حج و زیارت گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه ۶۰ میلیون ریالی به زائرانی که از تمکن مالی برخوردار نیستند و یا تعداد افراد خانواده آنها زیاد است پرداخت خواهد شد.

 سید صادق حسینی، روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید حج و زیارت استان یزد به مصوبه ستاد تدابیر اقتصادی در خصوص سفرهای عتبات عالیات اشاره کرد و ادامه داد: بر این اساس، ارز نیمایی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی در اختیار کارگزاران قرار می‌گیرد.

این مسئول اظهار کرد: با اختصاص ارز نیمایی و با نوسان قیمت ارز، اتفاقی در اعزام‌ها و هزینه اعزام‌ها صورت نخواهد پذیرفت و همه تلاش سازمان حج و زیارت ایجاد زمینه برای کمک به زائران در بخش‌های مختلف با همکاری و پیگیری جدی در کشور است.

حسینی همچنین با اشاره به تعطیلی اعزام‌های عمره مفرده در سال‌های اخیر ابراز امیدواری کرد با فعال شدن کنسولگری ایران در جده و استقرار رایزن زیارتی سازمان حج و زیارت، زمینه اعزام سفرهای عمره مفرده هم در آینده نزدیک فراهم شود.

در این مراسم از خدمات ۱۰ ساله علی اصغر شریفی قدردانی و علی اشرف به عنوان مدیر جدید حج و زیارت استان یزد معرفی شد.

وام فوری عید نوروز برای این خانوارها

روح الله حسین زاده مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی موضوع اختصاص وام ۳۰ میلیون تومانی سفر را در گفت‌گو با خبرنگار مهر تشریح کرد و گفت: در حال حاضر با ۱۵ دستگاه دولتی تفاهمنامه همکاری برای اختصاص این وام امضا کرده‌ایم تا وام ۳۰ میلیون تومانی با چهار درصد سود به کارمندان دولت یا کسانی که می‌توانند گواهی کسر از حقوق دریافت کنند تعلق می‌گیرد.

وی گفت: درخواست بودجه برای اجرای این طرح را از محل تبصره ۱۸ داده‌ایم به محض آنکه چنین مبلغی اختصاص یابد، این وام نیز در اختیار سرپرست خانوار قرار می‌گیرد. در حال حاضر ساز و کار آن با بانک عامل معین شده است. هر زمان دولت این پول را بدهد آن را در اختیار بانک قرار می‌دهیم. پس از آن، پکیج سفرها ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: قرار است در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران که چند روز دیگر برگزار می‌شود؛ پلتفرمی به نام «ایران سفر» رونمایی شود در این سایت ۱۲ هزار مقصد بارگزاری شده است و اطلاعاتی درباره سفر به مردم می‌دهد. افرادی که وام سفر دریافت می‌کنند می‌توانند به این سایت مراجعه کرده و هر مبلغی که برای سفر در نظر گرفته‌اند از جمله وام ۳۰ میلیون تومانی را بارگزاری می‌کنند و به آنها پیشنهاد داده می‌شود که به کجا با چنین مبلغی می‌توانند سفر کنند.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی گفت: دو سال و نیم زمان برد تا بتوانیم این پلتفرم را اجرا کنیم همچنین بخش خصوصی دخیل در این کار نیز شناخته شده است. برای طراحی آن نیز ۲۵ پلتفرم جهانی را بررسی کردیم تا به این مدل رسیدیم. ارائه مشاوره سفر تنها بخشی از کارکرد آن است در این سایت خدماتی مانند کارانه کاپوتاژ، تورهای ورودی و غیره نیز ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه ارائه وام سفر در راستای ارزان سازی سفرها اجرا می‌شود گفت: در نظر داریم تا وام سفر را به دو وام ۳۰ میلیون تومانی برسانیم یعنی هر خانواده‌ای بتواند ۶۰ میلیون تومان برای دو سفر بگیرد. نمی‌توان این وام را یک جا و با مدت زمان کمی دریافت کرد بلکه باید وام اول را در حوزه سفر خرج کرده باشد تا مشمول دریافت وام دوم شود. اکنون در حال رایزنی هستیم تا هر کسی که برای دریافت وام اول اقدام کرده مشمول دریافت وام دوم نیز شود.

حسین زاده درباره اینکه تا کنون مدل‌های مختلفی از کارت‌های سفر ارائه شده است ولی بی نتیجه مانده گفت: ما در این مدل قرار است مردم را تشویق به سفر کنیم بنابراین نمی‌توان این وام را نقد کرد بلکه باید تنها در حوزه خرید اجزای سفر استفاده شود./مهر

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.