کد خبر : 38489 / /
/

فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران | شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو

شرایط ثبت نام پیش فروش خودرو برای مادران که تا ۲۸ اردیبهشت ادامه دارد را در مطلب زیر بخوانید.

فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران | شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو

به گزارش نبض بازار، براساس بخشنامه ۴۵۸۴ ایران خودرو، این مرحله، صرفا جهت ثبت نام اولویت‌های سوم تابستان ۱۴۰۲ بوده که موعد تحویل‌شان برای شهریورماه ۱۴۰۲ اعلام شده باشد. این گروه از متقاضیان، بعد از دریافت پیامک از سوی شرکت ایران خودرو، می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو جهت ثبت نام نهایی اقدام نمایند.

مادرانی که تولد دومین فرزند و بالاتر در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ به بعد هست، می‌توانند به ثبت نام مرحله دوم فروش یکپارچه اقدام  نمایند.

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان اولویت اول فروش فوق العاده طرح مادران به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می‌توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.  

ثبت نام خودرو در سایت هریک از خودرو ساز‌ها به صورت مجزا انجام می‌گیرد و مادران باید برای ثبت نام خودرو‌های طرح جوانی جمعیت را انتخاب کنند؛ و نیاز به مدرک خاصی نیست، خود شرکت‌ها زمان قرعه کشی از اداره ثبت احوال استعلام می‌گیرند.

ایران خودرو

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.