کد خبر : 38469 / /
/

اگه خودروی فرسوده دارید ، بخوانید | ثبت نام طرح اسقاط خودرو استارت خورد | با 100 میلیون سوار خودروی لوکس شوید

شرایط ثبت‌نام برای طرح اسقاط خودرو در سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد.

اگه خودروی فرسوده دارید ، بخوانید | ثبت نام طرح اسقاط خودرو استارت خورد | با 100 میلیون سوار خودروی لوکس شوید

وزارت صمت در طرح جدید فروش خودروها در سامانه یکپارچه، محدودیت‌هایی برای شرکت در طرح خودروی فرسوده در نظر گرفته است.

محدودیت‌های ثبت‌نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در سامانه یکپارچه عبارتند از داشتن گواهینامه رانندگی دارای اعتبار، عدم خرید یا تحویل خودرو از خودروسازان داخلی در ۴۸ ماه گذشته، خودروی فرسوده باید مدل ۱۳۸۵ و یا قبل از آن باشد، پلاک و سند خودرو نیز به نام متقاضی ثبت‌نام باشد.

در این طرح داشتن پلاک فعال جزو محدودیت‌ها نیست اما در صورت ثبت‌نام، متقاضی در محاسبه زمان تحویل خودروی خریداری‌شده باید به اولویت تخصیص‌یافته، مدت زمانی بالغ بر ۲ ماه را نیز به‌عنوان حداقل زمان فرآیند اسقاط در نظر بگیرد.

شرایط ثبت‌نام برای طرح اسقاط خودرو در سامانه یکپارچه به‌شرح زیر است:

۱ داشتن گواهی‌نامه دارای اعتبار

۲ گذشت ۴۸ ماه از خرید آخرین خودرو از شرکت‌های خودروسازی

۳ داشتن ۱۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی

۴ خودروی فرسوده حداقل مدل ۱۳۸۵ یا به قبل باشد

۵ پلاک و سند خودرو باید به نام متقاضی باشد وکالت‌نامه مورد قبول نیست

۶ داشتن پلاک فعال محدودیت نیست

۷ به فرایند ثبت‌نام خودروهای فرسوده ۲ ماه اضافه می‌شود یعنی اگر تحویل خودرو برای زمستان ۱۴۰۲ باشد علاوه بر آن ۲ ماه هم برای فرایند اسقاط باید زمان در نظر گرفت./ مهر

وام خودرو فرسوده در سال 1402

وام خودرو فرسوده ۱۴۰۲، در حال حاضر ارائه نشده و افراد جهت دریافت کمک هزینه خودرو فرسوده باید در طرح نقدی خودرو فرسوده از طریق سایت مربوطه، ثبت نام کرده یا در طرح جایگزین سایپا و ایران خودرو شرکت نمایند. شرایط لازم برای ثبت نام خودرو فرسوده، فرسوده بودن خودرو و مدارک لازم جهت ثبت نام مدارک کامل وسیله نقلیه می باشد. 

برای مشاوره نحوه ثبت نام وام خودرو فرسوده

کسانی که دارای خودروی فرسوده یا اسقاط هستند، ممکن است ندانند که برای تعویض یا جایگزین خودروی فرسوده آنان طرح های ویژه و روش های بسیار آسانی وجود دارد. با توجه به این که خودروی فرسوده باعث آلودگی هوا شده و آسیب زیادی به محیط زیست وارد می کند، افراد باید با توجه به روش های موجود جهت تعویض خودروی فرسوده یا خرید خودرو جدید اقدام نمایند.

وام خودرو فرسوده، یکی از مواردی است که به افراد کمک می کند برای خرید خودرو فرسوده جدید اقدام کرده و به آسانی خودرو خریداری کنند. با توجه به این که وام خودرو فرسوده 1402 در حال حاضر قابل دسترس نمی باشد، دارندگان خودرو فرسوده لازم است از طریق روش های دیگری برای خرید خودروی جدید خود کمک هزینه دریافت نمایند، که آشنایی با این روش ها، در طرح های نقدی و جایگزین خودروهای فرسوده ضروری است. 

در این مقاله، در مورد شرایط و نحوه ثبت نام وام خودرو فرسوده و مدارک لازم برای ثبت نام توضیحات کامل داده شده و همچنین سایت ثبت نام خودرو فرسوده نیز معرفی شده است. افراد با خواندن این مقاله با پیگیری وام خودرو فرسوده ۱۴۰۲ و دریافت وام خودرو فرسوده فوری آشنا خواهند شد.

شرایط دریافت وام خودرو فرسوده

در مورد شرایط دریافت وام خودرو فرسوده که یکی از انواع وام بانکی می باشد، باید گفت که وام خودرو فرسوده 1402 در حال حاضر ارائه نمی شود و کسانی که دارای خودروی فرسوده بوده و می خواهند یک خودروی جدید خریداری کنند، لازم است از طریق خدمات دیگری که در سال ۱۴۰۲ ارائه می شود برای خرید خودروی جدید اقدام کنند.

افراد با ثبت نام در سایت خودرو فرسوده و ثبت اطلاعات خودروی خود، می توانند خودروی خود را به عنوان یک خودروی اسقاط معرفی کرده و در صورتی که واجد شرایط باشند مقداری کمک هزینه دریافت خواهند کرد. شرایط ثبت نام خودرو فرسوده برای ثبت نام در سایت khodrofarsoodeh.com عبارتند از:

رسیدن سن خودرو به سن فرسودگی با توجه به نوع خودرو: هر وسیله نقلیه ای یک سن فرسودگی دارد که اگر خودروی افراد به سن فرسودگی رسیده باشند، می توانند در طرح خودروی فرسوده ثبت نام کنند. اگر خودروی افراد به سن فرسودگی نرسیده باشد امکان ثبت درخواست در طرح نقدی یا طرح جایگزین خودرو فرسوده وجود نداشته و توجهی به درخواست متقاضی نخواهد شد.

داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام خودرو فرسوده: افراد جهت ثبت نام خودرو فرسوده باید تمامی مدارک مربوط به خودرو را داشته و در هنگام ثبت نام مدارک مربوط به خودروی فرسوده را ارائه دهند، زیرا در صورت نقص مدارک توجهی به فرم ثبت نام متقاضی نخواهد شد.

ثبت نام در طرح نقدی خودرو فرسوده جهت دریافت کمک هزینه: کسانی که با مراجعه به سایت khodrofarsoodeh.com در طرح نقدی خودرو فرسوده ثبت نام کنند، در پایان هزینه ای را دریافت نموده و می توانند جهت خرید خودروی جدید اقدام نمایند. اما کسانی که در طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام کنند، کمک هزینه دریافت نکرده و شانس آنان برای خرید خودروی جدید و شرکت در قرعه کشی ها بیشتر خواهد شد.

به طور کلی باید گفت، شرایط خاصی برای ثبت نام خودرو فرسوده وجود نداشته و مهم ترین شرط جهت دریافت هزینه خودرو فرسوده همان رسیدن خودرو به سن فرسودگی می باشد. کسانی که دارای خودروی اسقاط بوده و خودروی آنان باعث آسیب زدن به محیط زیست می شود، می توانند جهت ثبت نام در طرح خودرو فرسوده اقدام نمایند.

سایت ثبت نام وام خودرو فرسوده ۱۴۰۲

سایت ثبت نام وام خودرو فرسوده، همان سایت khodrofarsoodeh.com می باشد که افراد جهت دریافت کمک هزینه جهت خرید خودروی جدید و تعویض خودرو فرسوده خود می توانند به آن مراجعه کنند. لازم به ذکر است که هیچ بخشنامه ای برای وام خودرو فرسوده ۱۴۰۲ صادر نشده و افراد تنها با ثبت نام در سایت khodrofarsoodeh.com می توانند از خدمات مربوط به خودرو فرسوده بهره مند شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اعتبار سنجی بانکی کلیک نمایید.

برای رفاه و آسایش بیشتر دارندگان خودرو فرسوده، خدمات مربوط به تعویض و جایگزینی خودرو فرسوده و ثبت نام در طرح های خودرو فرسوده به صورت آنلاین امکان پذیر گشته است. سایت مربوط به ثبت نام خودرو فرسوده که وظیفه اطلاع رسانی ها و انتشار بخشنامه های مربوط به خودرو فرسوده را دارد، سایت khodrofarsoodeh.com می باشد که برای تمامی افراد قابل دسترس است. کاربران با ورود به سایت خودرو فرسوده می توانند در طرح نقدی یا طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام کرده و از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

شرایط ثبت نام خودرو فرسوده از طریق بخشنامه های منتشر شده، در سایت خودرو فرسوده به نشانی khodrofarsoodeh.com قابل مشاهده بوده و در صورت انتشار هر گونه قانون جدید بخشنامه های جدید از طریق سایت خودرو فرسوده منتشر خواهد شد. دارندگان خودرو فرسوده جهت اطلاع از سن دقیق فرسودگی خودرو خود می توانند به سایت خودرو فرسوده مراجعه کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام وام خودرو فرسوده 1402

دارندگان خودرو فرسوده با ثبت نام در سایت خودرو فرسوده و ثبت نام در طرح نقدی، می توانند مقداری کمک هزینه برای خرید خودروی جدید دریافت کنند که این کمک هزینه می تواند جایگزین وام خودرو فرسوده 1402 باشد. بارگذاری صحیح و کامل مدارک وسیله نقلیه در طرح نقدی خودرو فرسوده، جزو شرایط ثبت نام خودرو فرسوده می باشد که مدارک لازم برای ثبت نام وام خودرو فرسوده یا همان ثبت نام در طرح نقدی خودرو فرسوده عبارت از:

سند قطعی وسیله نقلیه یا اسناد وکالتی وسیله نقلیه، برگه پرداخت خلافی، مالیات و عوارض خودرو، مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی، مشخصات خودرو از جمله رنگ آن، شماره شاسی، شماره موتور، شماره انتظامی می باشد.

افراد برای ثبت نام خودرو فرسوده، لازم است فرم ثبت نام را به صورت آنلاین در سایت khodrofarsoodeh.com پر کنند که برای تکمیل کردن فرم ثبت نام خودرو فرسوده اطلاعات مدارک ذکر شده مورد نیاز است. کاربران باید تمامی مشخصات خودرو فرسوده خود را به طور دقیق در فرم ثبت نام وارد کرده و توجه داشته باشند که در صورت وجود اشتباه، امکان عدم پذیرش درخواست آن ها برای دریافت هزینه خودرو فرسوده وجود دارد. 

کسانی که واجد شرایط ثبت نام خودرو فرسوده هستند اما هنوز مدارک کامل خودروی فرسوده خود را همراه ندارند، بهتر است ابتدا تمامی مدارک لازم را جهت ثبت نام طرح خودرو فرسوده آماده کرده و سپس جهت ثبت نام به سایت خودرو فرسوده مراجعه کنند. 

مراحل و نحوه ثبت نام وام خودرو فرسوده

در مورد مراحل و نحوه ثبت نام وام خودرو فرسوده، باید گفت که در حال حاضر وام خودرو فرسوده ۱۴۰۲ ارائه نشده و افراد جهت دریافت کمک هزینه برای خرید خودروی جدید و تعویض خودرو فرسوده خود می توانند در طرح نقدی خودرو فرسوده ثبت نام نمایند. کسانی که واجد شرایط ثبت نام خودرو فرسوده هستند، جهت ثبت نام می توانند مراحل لازم را طی کنند که در ادامه مراحل و نحوه ثبت نام خودرو فرسوده در سایت خودرو فرسوده به صورت تصویری شرح داده شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد وام جواز کسب کلیک نمایید.

افراد برای ثبت نام در طرح نقدی خودرو فرسوده، ابتدا باید وارد سایت khodrofarsoodeh.com شده و سپس بر روی گزینه ثبت نام خودرو فرسوده را کلیک کنند.

وام خودرو فرسوده ۱۴۰۲

در صفحه بعدی، افراد لازم است فرم ثبت نام را به طور کامل و دقیق پر کرده و پس از وارد کردن کد امنیتی بر روی دکمه ثبت نام کلیک نمایند. 

شرایط ثبت نام وام خودرو فرسوده 1402

پس از ثبت فرم طرح نقدی خودرو فرسوده، ظرف یک هفته با دارندگان خودرو فرسوده تماس گرفته شده و هماهنگی های لازم با آنان انجام می شود. اگر افراد تا یک هفته پس از ثبت نام خودرو فرسوده هیچ تماسی از مراکز مربوطه دریافت نکردند خودشان باید با پشتیبانی خودرو فرسوده تماس بگیرند.

پیگیری وام خودرو فرسوده 1402

پیگیری وام خودرو فرسوده ۱۴۰۲ یا همان پیگیری ثبت نام طرح نقدی خودرو فرسوده، به صورت کاملا آنلاین در دسترس بوده و قابل پیگیری می باشد. افراد جهت پیگیری ثبت نام خودرو فرسوده خود لازم است وارد سایت khodrofarsoodeh.com شده و از طریق بخش پیگیری خودرو فرسوده پیگیری لازم را انجام دهند.

کسانی که واجد شرایط ثبت نام خودرو فرسوده بوده و ثبت نام خودرو فرسوده را انجام داده اند، جهت پیگیری طرح نقدی خودرو فرسوده پس از ورود به سایت khodrofarsoodeh.com باید بر روی گزینه پیگیری ثبت نام کلیک کنند.

سایت ثبت نام وام خودرو فرسوده ۱۴۰۲

در بخش پیگیری ثبت نام خودرو فرسوده، افراد باید شماره پیگیری و کد ملی خود را همراه با کد امنیتی در سایت وارد کرده و سپس بر روی نمایش پرونده کلیک نمایند. 

ثبت نام وام خودرو فرسوده 1402

با کلیک بر روی نمایش پرونده، پرونده خودرو فرسوده کاربران برای آنان نمایش داده می شود و افراد می توانند وضعیت تقاضای خود را مشاهده کنند. لازم به ذکر است که کاربران در صورت بروز هر گونه مشکل در پیگیری ثبت نام خودرو فرسوده و یا مشاهده خطا، می توانند با پشتیبانی سایت khodrofarsoodeh.com تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایند.

وام خودرو فرسوده بدون ضامن

با توجه به این که هیچ بخشنامه ای برای وام خودرو فرسوده ۱۴۰۲ منتشر نشده است، نمی توان صحبتی در مورد وام خودرو فرسوده بدون ضامن کرد و اطلاعاتی را در این مورد منتشر نمود، اما باید گفت که خدمات مربوط به خودرو فرسوده و کمک هزینه های اندکی از طریق سایت خودرو فرسوده به نشانی khodrofarsoodeh.com به دارندگان خودروهای فرسوده ارائه می شود که برای دریافت هیچ کدام یک از این خدمات نیازی به ضامن نیست.

افراد همچنین با شرکت در طرح های قرعه کشی خودرو فرسوده سایپا یا ایران خودرو، می توانند برای تعویض و جایگزینی خودرو فرسوده خود اقدام کنند که این مورد نیز نیاز به هیچ گونه ضامنی ندارد.

افراد برای ثبت نام در طرح نقدی سایت خودرو فرسوده و دریافت کمک هزینه مالی برای خرید خودروی جدید، باید واجد شرایط ثبت نام باشند که داشتن ضامن جزو شرایط ثبت نام طرح نقدی خودرو فرسوده نیست.

شرط اصلی برای ثبت نام در طرح نقدی خودرو فرسوده همان فرسودگی خودرو است که افراد باید با بارگذاری مدارک کامل خودرو در سایت خودرو فرسوده، فرسودگی خودروی خود را اثبات کنند. کسانی که تمایل به دریافت وام خودرو فرسوده بدون ضامن دارند، باید بدانند که در حال حاضر هیچ تسهیلاتی برای خودرو فرسوده ارائه نمی شود.

افراد جهت دریافت کمک هزینه برای خرید خودروی جدید باید از روش های جایگزین استفاده نمایند. بهترین روش برای دریافت کمک هزینه تعویض خودروی فرسوده، ثبت نام در طرح نقدی خودرو فرسوده و پیگیری ثبت نام است تا افراد به بودجه مالی لازم خود دست پیدا کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.