کد خبر : 38097 / /
/

چاقوکشی وحشتناک در ساوجبلاغ | قاتل پسر 22 ساله را چاقو چاقو کرد

شخصی که در یک درگیری خیابانی به وسیله ضربات چاقو یک جوان ۲۲ ساله را به قتل رسانده و ‌به یکی از استان‌های جنوبی کشور گریخته بود، توسط پلیس آگاهی ساوجبلاغ شناسایی و دستگیر شد.

چاقوکشی وحشتناک در ساوجبلاغ | قاتل پسر 22 ساله را چاقو چاقو کرد

سرهنگ حکمت اله شجاعی سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر ‌بیان داشت: اواخر بهمن ماه سال گذشته خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در نزاع دسته جمعی در منطقه گلسار شهرستان ساوجبلاغ به پلیس اعلام و بلافاصله عوامل پلیس آگاهی ساوجبلاغ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.‌

وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس حکایت از این داشت که در یک درگیری خیابانی که ما بین 4 جوان صورت گرفته بود یک جوان ۲۲ ساله فوت و ۲ نفر دیگر مجروح شده اند.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه قاتل و عامل اصلی ایجاد درگیری پس انجام قتل متواری شده و به مکان نامشخصی گریخته بود، تصریح کرد: علی رغم حرفه ای عمل کردن متهم و نگذاشتن هیچگونه ردی از خود در ترددهایش،  مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده در نهایت مخفیگاه متهم را شناسایی و با هدایت او از استان‌های جنوبی کشور به ساوجبلاغ، در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی خاطرنشان کرد: متهم پس از اعتراف به قتل با تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد/رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.