کد خبر : 34950 / /
/

قتل خونین جوان 20ساله‌ به خاطر عشق قدیمی

شامگاه دوشنبه اول اسفند به بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی در یک درگیری به قتل رسیده است.

قتل خونین جوان 20ساله‌ به خاطر عشق قدیمی

محل حادثه انباری در بزرگراه لشکری واقع در غرب تهران بود که تیم جنایی راهی آنجا شد. آنها به محض ورود با پیکر خونین جوان 20ساله‌ای مواجه شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. او کارگر انبار بود و عامل جنایت درحالی‌که از ناحیه دست زخمی شده بود روی زمین نشسته و گریه می‌کرد.

قاتل و مقتول هر دو اهل کشور افغانستان بودند و در انبار روغن موتور کار می‌کردند. عامل جنایت دستگیر شد و در بازجویی‌ها گفت که به‌دلیل کینه قدیمی که از مقتول به دل داشته او را به قتل رسانده است.

وی توضیح داد: من عاشق خواهر مقتول بودم و قبل از اینکه به ایران بیایم به همراه خانواده‌ام به خواستگاری رفتم اما مقتول با ازدواج من و خواهرش مخالفت کرد. او نظیر نام داشت و بی‌دلیل مانع ازدواج ما شد و بهانه‌های الکی آورد. از همان زمان از او کینه به دل گرفتم و می‌خواستم انتقام بگیرم تا اینکه مدتی بعد شنیدم او از افغانستان رفته است.

وی ادامه داد: چند سال گذشت و من تصمیم گرفتم برای کار به ایران بیایم. به همین دلیل با پرداخت پول به قاچاقچیان خودم را به ایران و بعد به تهران رساندم. سپس از طریق یکی از دوستانم در انبار روغن موتور مشغول به‌کار شدم. اما به محض اینکه پا در انبار گذاشتم با نظیر، برادر دختر موردعلاقه‌ام مواجه شدم. او هم در همان انبار نگهبان بود. با خودم گفتم دنیا چقدر کوچک است اما دیگر از فکر انتقام‌گرفتن گذشته بودم. از بخت بدم در مدت کوتاهی که در آنجا کار می‌کردم با نظیر هم‌شیفت بودم و از شب تا صبح همدیگر را می‌دیدیم و مدام با هم درگیری داشتیم تا اینکه شب حادثه، نظیر چراغ‌های انبار را خاموش کرد و با چاقو به سمتم هجوم آورد. می‌خواست مرا به قتل برساند، حتی ضرباتی به دستانم زد و زخمی شدم اما در یک لحظه توانستم چاقو را از دستش بقاپم و در تاریکی چند ضربه به او بزنم. ضربه‌ها باعث مرگ او شد و نگهبان دیگر انبار نیز پس از شنیدن صدای درگیری ما به پلیس زنگ زد. او درها را قفل کرد و من دیگر فرصتی برای فرار پیدا نکردم.

متهم به قتل بازداشت شده و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است./همشهری

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.