کد خبر : 37361 / /
/

مهمانی دوستانه به خون کشیده شد | اهالی شهر ری شوکه شدند

با وقوع قتل مرد جوان در شهرری، تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عامل این جنایت آغاز شد.

مهمانی دوستانه به خون کشیده شد | اهالی شهر ری شوکه شدند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روز یکشنبه بیست و هفتم فرودین ماه جاری، مرگ مرد جوانی در خانه‌ای در محله شهرری از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه کارآگاهان نشان می‌داد، مرد جنایتکار پس از ارتکاب قتل بلافاصله از محل جنایت گریخته است.

تجسس‌های کارآگاهان جنایی دایره ویژه قتل پلیس آگاهی حکایت از آن داشت، مقتول در دورهمی دوستانه داخل خانه حضور داشته که به دلایل نامشخصی با قاتل درگیر می‌شود و در جریان این نزاع هدف ضربه چاقو قرار گرفته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی از صحنه قتل، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین گام دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جنایت را هدف بازبینی قرار دادند و اقدامات اطلاعاتی را برای ردیابی عامل این جنایت آغاز کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس ویژه قتل، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری متهم این پرونده وارد عمل شده‌اند./ تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.