کد خبر : 38090 / /
/

دستگیری سارق مسافرنمای چاقو به دست | پلیس وارد عمل شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق مسافرنمایی خبر داد که پس از رسیدن به مقصد، اقدام به سرقت وجه نقد و اموال شخصی راننده تاکسی کرده بود.

دستگیری سارق مسافرنمای چاقو به دست | پلیس وارد عمل شد

سرهنگ حسینعلی ابن علی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه و شکایت مردی 50 ساله به کلانتری 172 حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مبنی بر اینکه فردی از اتباع کشور همسایه را در مبداء دریاچه چیتگر به مقصد خیابان رجایی شهر ری سوار کردم و پس از اینکه به مقصد رسیدیم با استفاده از یک قبضه سلاح سرد (چاقو) من را تهدید و مبلغ 100 میلیون ریال وجه نقد از داشبورد خودرو، تلفن همراه و دیگر اموال شخصی را به سرقت برد و سریعاً از محل متواری شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع پرونده دراختیار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت و تحقیقات میدانی جهت شناسایی متهم آغاز شد. کارآگاهان پلیس در مرحله اول هویت سارق را که از اتباع کشور همسایه بود شناسایی و مشخص شد سارق در آن روز جهت حضور در مهمانی به شهر ری آمده و به منزل بستگان خود رفته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پس از تکلمیل تحقیقات با مقام قضائی و سلسله مراتب فرماندهی هماهنگ شده و در یک عملیات واکنش سریع متهم را در خانه بستگانش در شهرری دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: پس از دعوت مال باخته به مقر پلیس، متهم را شناسایی و سارق هم با توجه به مستندات و اظهارات مالباخته لب به اعتراف گشود و به سرقت به عنف معترف شد و پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات متهم به دادسرای شهر ری اعزام شد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.