کد خبر : 37943 / /
/

زن جوان عکس های خصوصی ورزشکاران زن را پخش می کرد

رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: شخصی که با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی اقدام به انتشار تصاویر نامناسب از فعالیت ورزشی تعدادی از شهروندان می کرد، توسط پلیس فتا شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد.

زن جوان عکس های خصوصی ورزشکاران زن را پخش می کرد

سرهنگ رسول جلیلیان با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس فتای استان در حین رصد فضای مجازی باصفحه اینستاگرامی مواجه شدند که اقدام به انتشار تصاویر نامناسب از فعالیت ورزشی و خصوصی شهروندان در یکی از باشگاه های شهر کرج می کرد، که با هماهنگی مقام قضائی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: بررسی های اولیه ماموران حکایت از این داشت که خانومی به منظور جذب دنبال کننده با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی آموزش حرکات ورزشی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و نامناسب شهروندان در یکی از باشگاه های شهر کرج می کند.

رئیس پلیس فتای استان البرز اضافه کرد:  بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی گرداننده این صفحه اینستاگرامی شناسایی و  با انجام اقدامات پلیسی به پلیس فتا هدایت شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به صراحت به راه‌اندازی صفحه اینستاگرامی و انتشار تصاویر نامناسب و خصوصی شهروندان برای جذب فالوور اعتراف کرد.

سرهنگ جلیلیان در پایان با بیان اینکه فضای مجازی فضای مناسبی برای انتشار تصاویر خصوصی نیست، خاطرنشان کرد: بسیاری از پرونده‌های پلیس فتا مربوط به سوء استفاده از تصاویر منتشر شده از سوی کاربران فضای مجازی است./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.
آخرین اخبار