کد خبر : 29434 / /
/

این خانم برای زن جوان تهرانی آبرو نذاشت | انتقام گیری شرم آور به خاطر همسر

رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری متهم سایبری که با ایجاد مزاحمت از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام باعث سلب آرامش شاکی پرونده شده بود، خبر داد.

این خانم برای زن جوان تهرانی آبرو نذاشت | انتقام گیری شرم آور به خاطر همسر

سرهنگ دوم حمیدرضا سلطان آبادی گفت: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر ایجاد صفحه‌ای جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نام و تصویر وی بوسیله شخصی ناشناس که منجر به ایجاد اختلاف خانوادگی برای وی گردیده است، پرونده اولیه تشکیل و موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص گردید متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام با ارسال مطالب توهین آمیز ضمن تهدید و فحاشی با انتشار شماره تلفن‌های شاکیه منجر به ایجاد مزاحمت‌های تلفنی مکرر برای وی و خانواده اش گردیده است.

این مقام مسئول بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع که منجر به اختلاف خانوادگی بین زوجین گردیده بود، پس از انجام اقدامات پلیسی توسط کارشناسان پلیس فتا و با بررسی ادله ارائه شده توسط شاکی و طبق مستندات جمع‌آوری شده، متهم شناسایی و طبق دستور مقام قضایی در این پلیس حضور یافت.

سرهنگ سلطان آبادی گفت: متهم ابتدا منکر بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشود و به بزه ارتکابی اعتراف کرد و گفت به دلیل اختلاف کاری بین همسرم با همسر شاکیه، جهت انتقام از وی اقدام به ایجاد مزاحمت برای شاکی پرونده کردم.

رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ درخواست خود را ثبت نمایند./ رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.