کد خبر : 37837 / /
/

مرد تبریزی در خانه پدرزنش حمام خون راه انداخت | قتل عام وحشتناک خانواده همسر

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری قاتلی که دو نفر از اعضای خانواده را به قتل رسانده و سه نفر دیگر را مجروح کرده بود در صحنه جرم خبر داد.

مرد تبریزی در خانه پدرزنش حمام خون راه انداخت | قتل عام وحشتناک خانواده همسر

سرهنگ ابراهیم محمودی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری و اختلاف خانوادگی در یکی از محلات تبریز، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳، یگان فوریت و پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات انجام گرفته مشخص شد، فردی که تازه از زندان آزاد شده بود به علت اختلافات خانوادگی با همسرش با ورود به منزل پدرزنش و باز کردن شیلنگ گاز اقدام به آتش زدن خانه کرده و سپس با ضربات قمه، پدر زن، همسر، فرزند، مادرزن و عموی همسرش را مجروح کرد.

وی ادامه داد: مجروحان به بیمارستان منتقل شدند اما پدرزن و عموی همسر قاتل به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت کردند.

محمودی خاطرنشان کرد: قاتل در حین دستگیری با قمه به سمت ماموران حمله ور شده بود که ماموران پلیس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، ضارب را زمین گیر و دستگیر کردند.

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی در پایان با بیان این‌که درتحقیقات پلیس مشخص شد علت و انگیزه قتل، اختلافات خانوادگی بوده است، گفت: پلیس در برخورد با جرائم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.